-
Data: 2024-08-07 13:37:58
Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2024-08-06 o 17:03, Pixel(R)?? pisze:
>> U mnie przycisk "Start" działa tylko pod warunkiem, że kluczyk jest 'w
>> pobliżu'. Wydawało by się w związku z tym, że samochodu nie da się
>> uruchomić w przypadku całkowitego rozładowania baterii w kluczyku. Nic
>> bardziej mylnego.
>
> Właśnie takie informacje były w linku, który podałem. To właśnie część
> instrukcji obsługi :)
Domyślałem się.
Ale instrukcje są teraz tak pisane, że wyłuskanie interesującej
informacji z masy ostrzeżeń jest niezmiernie trudne.
Przeczytałem od deski do deski instrukcję Mazdy CX-5, jeszcze zanim ją
dostałem, ale:
- nie wszystko było jasne,
- nie wszystko wyłapałem,
- nie wszystko zapamiętałem.
Jak bym miał z potrzeby zapamiętania jakiejś informacji czytać
instrukcję innego samochodu to już wolę drugi raz przeczytać tą - może
zauważę i zapamiętam coś, co poprzednio przeoczyłem.
Dlatego koncepcja, że można sobie przecież w necie poczytać instrukcje
wszystkich samochodów i na tej podstawie każdy powinien tego typu
informacje znać o wszystkich (no może wielu) modelach nie leży mi.
Nie wyobrażam sobie skąd wziąć na to czas.
Może jakbym był urzędnikiem i już o 15-ej (a nawet przed) wychodził z
pracy to nie mając nic lepszego do roboty po południu zajmował bym się
czytaniem instrukcji samochodów.
Jedna z kiepskich cech Mazdy (nie wyłapałem tego czytając instrukcję):
Mimo, że ma czujnik deszczu sterujący pracą wycieraczek to japoniec nie
wpadł na to, aby zapalać światła jak pada deszcz.
Przez 12 lat przed Mazdą jeździłem samochodami w których nie musiałem
myśleć o światłach to się odzwyczaiłem.
A tu mam ustawione na Automat i gówno - jak pada to zazwyczaj łamię
przepisy. Kiedyś się dziwiłem skąd się biorą na drodze kierowcy co
jeżdżą w deszczu bez świateł...
Serwisant w ASO Mazdy zapytany o to powiedział, że od czasu jak pracuje
w Maździe to tak jest i już mu głupio tłumaczyć ludziom, że tak musi być
"bo tak".
Ale czepiać się nie można w instrukcji przy jednym z miliona
wykrzykników stoi, że zastosowanie trybu Auto nie zwalnia kierowcy z
obowiązku przestrzegania przepisów.
P.G.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.24 14:02 io
- 07.08.24 14:02 Piotr Gałka
- 07.08.24 14:16 Piotr Gałka
- 07.08.24 14:46 io
- 07.08.24 19:02 PiteR
- 08.08.24 08:00 ptoki
- 08.08.24 07:56 ptoki
- 08.08.24 13:14 Piotr Gałka
- 08.08.24 13:56 Piotr Gałka
- 08.08.24 21:55 PiteR
- 08.08.24 22:13 PiteR
- 08.08.24 22:25 PiteR
- 09.08.24 07:37 ptoki
- 10.08.24 11:37 Arnold Ziffel
- 10.08.24 11:40 Arnold Ziffel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gniazdo + wtyk
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=