  • Data: 2024-08-09 07:37:30
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-08-08 15:25, PiteR wrote:
    > in <news:v91mlm$97f$1@news.chmurka.net>

    > Wiesz w Londynie bardzo kradną samochody. Szczególnie dostawcze.
    > W dużym dostawczym typu Crafter to chyba właściciel śpi.
    >
    > Idąc do pracy rano, codziennie przechodzę koło Dacii Logan
    > z lagą na kierownicy. Taki widok przeraża.

    Mnie nie. Bo:
    -fakt ze zapinka jest nie znaczy ze kradna. Znaczy ze wlasciciel sie
    obawia ze ukradna a to nie to samo.
    -Taka zapinka jest solidna i ciezka ale ja ochrania bebenek yale robiony
    z gownocynku ktory sie lamie dlugopisem.

    Naogladalem sie lokpiking lawjera i ilosc zamkow ktore mozna otworzyc
    "grabiami" jest przerazajaca.

    Na dzis to tylko grdowe klucze/zamki patyczkowe maja sens w sensownych
    drzwiach. Reszta to zludzenie.

    > A drogie samochody mają diski zakrywające całą kierownicę.
    >
    > https://disklokuk.co.uk/product/disklok-gold-edition
    /

    Tam jest taki zamek jak w tej klodce. Przewin do 1m20s jesli nie chce ci
    sie calosci ogladac.
    https://youtu.be/bfGr5f8TCUc?list=PLpIvUbO_777xfwjGA
    fsp0LQASkbyCoKbf

    Tego typu zamki i blokady dzialaja na nastolatki i jak masz taka patole
    wokolo to rzeczywiscie jakis tam sens to ma.

    Jak konkretny zlodziej chce Twoje auto to nie ma zmiluj. Przyjedzie
    laweta i w 30 sekund auto zabierze. No ale to juz inny temat.

    --
    Lukasz