  • Data: 2011-02-05 11:02:03
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > bzdura, oczywiście

    wg mnie bzdura tak samo jak elektrycznie skladane tylne siedzenia w jakims tam
    bmw - szkoda zuzytego paliwa na jedzenie z czyms co uzyjesz raz na rok albo i
    mniej ale ok.

    > nie dla standardowej gospodyni domowej :-)

    W jakim kraju standardowa gospodyni nie umie tak zaparkowac? Czy w usa maja
    parkingi z polem na auto szerokosci 5m?

    > bzdura, takie auto kupuje się zonie ew. kochance :-)

    Jesli tak robisz, chce zostac Twoim kochaniem :*

    > niezbyt mądre ale trzeba dbać o własną dupę, lepszym pomysłem jest
    > krótkie szkolenie i podpisanie kwitu ze wiem jak działa system

    Oj a jak dam auto drugiej kochance i ona porysuje wszystko dookola... moze
    kamerka z rozpoznawaniem twarzy a juz najlepiej siatkowki/teczowki oka :)

    Zadna tam przyszlosc, nie potrafia zrobic auta ktore samo jedzi i to
    bezpiecznie i wg mnie nawet za 200lat tego nie zrobia :)