  • 1. Data: 2011-02-04 19:54:39
    Temat: autoparkowanie VW
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    strasznie mnie to ciekawi, widzieliście gdzieś na youtube jakieś filmiki z
    tego jak volkswageny samoczynnie parkują równolegle i prostopadle? ciekawa
    sprawa... jak to działa?

  • 2. Data: 2011-02-04 20:19:21
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > strasznie mnie to ciekawi, widzieliście gdzieś na youtube jakieś filmiki
    > z tego jak volkswageny samoczynnie parkują równolegle i prostopadle?
    > ciekawa sprawa... jak to działa?
    Wpisz sobie w google (video)"automatic park" lub "auto park" i oglądaj.
    Co do działąnia to auto daje rade zaparkować i nawet w nic nie przywali
    jeśli chodzi o auta przed i za "koperta". Natomiast jeśli ulica jest
    wąska to przywali w auto zaparkowane po drugiej stronie jezdni lub
    słupek, barierkę itp przeszkodę przodem auta podczas skręcania i cofania
    - było to testowane na Superbie w TVN Turbo i na BBC tyle, że chyba na
    Lexusie bądż Toyocie.
    ps. ja tam wole jak sam decyduje co i jak zrobic w aucie i z autem :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2011-02-04 20:38:58
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > ps. ja tam wole jak sam decyduje co i jak zrobic w aucie i z autem :-)
    > pozdrawiam

    Te systemy to szkoda kasy na R&D, imho oczywiscie. Kamera cofania - jak
    najbardziej TAK ale po co automatyczne? Jeszcze rownolegle ok nie jest to cos
    super latwego ale i nie hardcore :) ale prostopadle parkowanie - przeciez to
    banal. Takie auto kupuje ktos kto ma duzo kasy i nie jest to jego pierwszy woz
    a wiec jedzic umie doskonale. Wklepanie danych do komputera, "yes I agree with
    licence terms of use bla bla" a poznie jeszcze raz "yes I will look myself too"
    i dopiero zaczyna sie cala operacja. W tym samym czasie wyzwa cie od K i H
    stojacy z tylu :) Porazka?

  • 4. Data: 2011-02-04 20:56:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeszcze raz "yes I will look myself too" i dopiero zaczyna sie cala
    > operacja. W tym samym czasie wyzwa cie od K i H stojacy z tylu :) Porazka?
    Może nie wyzwą od razu, ale za to inne auta zaparkują na miejscu w które
    ma zamiar wjechać auto z komputerem :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2011-02-05 08:56:25
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Te systemy to szkoda kasy na R&D, imho oczywiscie.

    bzdura, oczywiście

    //Jeszcze rownolegle ok nie jest to cos super latwego ale i nie
    hardcore :) ale prostopadle parkowanie - przeciez to banal.

    nie dla standardowej gospodyni domowej :-)

    //Takie auto kupuje ktos kto ma duzo kasy i nie jest to jego pierwszy
    woz a wiec jedzic umie doskonale.

    bzdura, takie auto kupuje się zonie ew. kochance :-)

    //Wklepanie danych do komputera, "yes I agree with licence terms of
    use bla bla" a poznie jeszcze raz "yes I will look myself too" i
    dopiero zaczyna sie cala operacja.

    niezbyt mądre ale trzeba dbać o własną dupę, lepszym pomysłem jest
    krótkie szkolenie i podpisanie kwitu ze wiem jak działa system

    //W tym samym czasie wyzwa cie od K i H stojacy z tylu :)

    niech bierze leki

    //Porazka?

    nie, po prostu przyszłość, możesz podskakiwać i tupać nogami a i tak
    przyjdzie

    P.

  • 6. Data: 2011-02-05 11:02:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > bzdura, oczywiście

    wg mnie bzdura tak samo jak elektrycznie skladane tylne siedzenia w jakims tam
    bmw - szkoda zuzytego paliwa na jedzenie z czyms co uzyjesz raz na rok albo i
    mniej ale ok.

    > nie dla standardowej gospodyni domowej :-)

    W jakim kraju standardowa gospodyni nie umie tak zaparkowac? Czy w usa maja
    parkingi z polem na auto szerokosci 5m?

    > bzdura, takie auto kupuje się zonie ew. kochance :-)

    Jesli tak robisz, chce zostac Twoim kochaniem :*

    > niezbyt mądre ale trzeba dbać o własną dupę, lepszym pomysłem jest
    > krótkie szkolenie i podpisanie kwitu ze wiem jak działa system

    Oj a jak dam auto drugiej kochance i ona porysuje wszystko dookola... moze
    kamerka z rozpoznawaniem twarzy a juz najlepiej siatkowki/teczowki oka :)

    Zadna tam przyszlosc, nie potrafia zrobic auta ktore samo jedzi i to
    bezpiecznie i wg mnie nawet za 200lat tego nie zrobia :)

  • 7. Data: 2011-02-05 11:31:31
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-02-05 11:02, Papkin pisze:
    > Zadna tam przyszlosc, nie potrafia zrobic auta ktore samo jedzi i to
    > bezpiecznie i wg mnie nawet za 200lat tego nie zrobia :)

    bzdura:
    http://gadzetomania.pl/2010/10/10/google-testuje-aut
    a-ktore-same-jezdza

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 8. Data: 2011-02-05 11:33:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    napisalem _BEZPIECZNIE_ a to nie znaczy niebezpiecznie i wolno

  • 9. Data: 2011-02-05 11:35:13
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-02-05 11:33, Papkin pisze:
    > napisalem _BEZPIECZNIE_ a to nie znaczy niebezpiecznie i wolno

    To auto przejechało _bezpiecznie_ pewną odległość. W perspektywie
    _200_ lat jeszcze mogą wiele zdziałać w tym zakresie.

    ;)

  • 10. Data: 2011-02-05 12:01:42
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > ;)

    Z pewnymi bajerami na masce, ktore nie przezyja myjni automatycznej :P

    Narysuje kreda linie, tj falszywe pasy na drodze w kierunki rowu, ciekawe ile
    takich cudakow tam skonczy jazde :P

    Czlowiek jest niezastapiony gdy trzeba szybko i inteligentnie myslec. Komputer
    jest glupi.