  • Data: 2011-02-07 00:37:03
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-06, Papkin <s...@s...net> wrote:

    > W komputerach troche siedze, nie ma dobrych algorytmow, sa tylko zle i gorsze
    >:P

    Jeszcze paręnaście lat temu napisanie oprogramowania poprawnie
    identyfikującego znak ograniczenia prędkości ze zdjęcia dobrej jakości
    to był temat na pracę doktorską. Obecnie to jest zadanie zadawane
    studentom w ramach ćwiczeń.

    > Jesli winda potrafi sie raz na jakis czas powiesic, jesli firefox nagle zaczal
    > mi czasami robic kuku, eh jak widzisz tak skomplikowane urzadzenie ktore
    > przetwaza kupe danych i nigdy nie zrobi psikusa albo nie wezmie plakatu z
    > samochodem za auto jadace na torze kolizyjnym :>???

    Nie ma "nigdy", właściwym parametrem porównawczym jest "rzadziej czy
    częściej niż przeciętny kierowca".

    > Wiele dziwnych sytuacji mozna przewidziec, komputer to cep. Widze auto jadace
    > przedemna ktore nagle zaczyna myszkowac na boki - wiem ze facet nacpany albo
    > pijany albo stracil powietrze - zwalniam, wzmacniam zmysly, przeczuwam. Kompter
    > tego nie zrobi...

    Wymyśl inny przykład, ten akurat jest trywialny do oprogramowania.

    > szczegolnie jak pacjent pojedzie z toba na tor kolizyjny - za
    > malo czasu dla ludzi a co dopiero komputer.

    Samochód jadący przed Tobą na kurs kolizyjny sam z siebie nie wskoczy.

    [ciach marudzenie]

    Technika cały czas postępuje do przodu. Komu dziesięć lat temu się
    wydawało, że będąc w sklepie wystarczy skierować komórkę na jakiś towar,
    żeby od razu dostać aktualne ceny z allegro tego samego przedmiotu?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski