  • Data: 2011-02-07 11:08:57
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > No ciekawe.

    bardzo ciekawe

    > Pewnie parę lat temu, to samo byś napisał o hamowaniu, i utrzymaniu
    > sterowności w zakrętach. Tylko człowiek może to zrobić. A tym czasem
    > takie trzyliterowe skróty jak ASP i ESP, robią to o niebo lepiej niż
    > człowiek. A to tylko proste i głupie automaty.

    ale te systemy karmia sie tylko kilkoma relatywnie prostymi czujnikami, nic
    wiecej. No i fizyki nie oszukaja, jedynie pomagaja. I tez nie wiem czy taki
    Kuzaj ma swoim aucie to wlaczone czy jednak nie - bo jako profesionalista wie
    lepiej.

    > Kamera na podczerwień wykryje człowieka, psa czy co tam wolisz, na
    > długo zanim Ty będziesz w stanie. Do tego analiza i reakcja może być
    > błyskawiczna.

    Albo pomyli to z koksownikiem, rozgrzana lata asfaltu na drodze, ze studzienka
    cieplownicza no kurcze :) Jezus to wy nie macie wyobrazni.

    > To, że przerasta to Twoją wyobraźnię o niczym nie świadczy. W
    > średniowieczu, nie śniło się ludziom, że można polecieć i wylądować
    > zdalnie na marsie. Po prostu mentalnie jesteś parę lat do tyłu i tyle.

    Ok czekam na ten samochod co bedzie jedzil jak ja, wszedzie, i nikogo nie
    zabije przez rok (dopuszcza sie jedynie przerysowania parkingowe, zadne
    wypadki). No i ciekawe ile bedzie OC o takiego automatu, 5zl pewnie. W koncu
    komputer sie nigdy nie pomyli wiec ryzyko ubezpieczyciela limes zero :D

    > A w czym widzisz problem?

    W tym ze jestescie pewni siebie jak cholera

    > Tak mi przyszło do głowy, że te zautomatyzowane fabryki, gdzie np.
    > takie sprytne robociki składają samochody niemal od zera. To tylko

    haha ... Te robociki siedza przykrecone do podlogi i robia to samo, ten sam
    program napie...laja , warunki takie same co chwila, wszystko da sie
    przewidziec i zaprogramowac no i w razie co jest duzy czerwony przycisk STOP.
    Ulica to nie fabryka :/

    > zmiennych, za dużo wariacji i za duży poziom komplikacji (chyba
    > przyznasz, że montaż samochodu jest trudniejszy niż prowadzenie tego
    > po drodze?)

    No nie komentuje tego nawet :{

    > Japończycy zrobili robota potrafiącego błyskawicznie odzielać mięso od
    > kości. Człowiek chrzanił sie z tym ponad minutę (każda sztuka mięsa
    > jest inna). A robocik dwa szybkie ruchy, kość w jednym miejscu,
    > mięcho w drugim. Cud?:)

    Khcem to zobaczyc (nie ze nie wierze ale jestem ciekaw jak to dziala).