  • Data: 2011-02-07 10:41:57
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Technika cały czas postępuje do przodu. Komu dziesięć lat temu się
    > wydawało, że będąc w sklepie wystarczy skierować komórkę na jakiś
    > towar, żeby od razu dostać aktualne ceny z allegro tego samego
    > przedmiotu?

    ale co to za przyklad, na kod kreskowy? To zaden przeciez wielki "myslacy"
    algorytm, jesli mowisz o kierowaniu na przedmiot z wystawy to juz bede bic
    poklony jesli to dziala, w koncu polowa sprzetu wyglada podobnie i kto robi
    baze tych zdjec "baze wiedzy"? No i jak nieomylny jest ten system...

    Fajne rozwiazania sa jesli chodzi o rozpoznawanie utoru po kilku sekundach
    nagrania ale ktos musial te baze wiedzy stworzyc to raz, mamy ograniczony zbior
    danych. Ulice i to co widzimy ciagle sie zmienia i jest nieograniczone, nie do
    wepchania do jakiejkolwiek bazy, zywy ogranizm, pelen pulapek.

    Zreszta czytalem nie tak dawno temu (w polityce chyba) wywiad z guru od AI,
    pewnie z hameryki (MIT pewnie, nie pamietam). No i on stanowczo stwierdzil co
    ja powtorzylem - sztuczna inteligencja nie istnieje i to bzdura. Dlaczego sie
    ze mna sprzeczacie, za naszego zycia automatycznie jedzacych pojazdow _po
    takich drogach jakie widzimy teraz_ nie bedzie.