  • Data: 2016-09-07 18:56:00
    Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-07 o 17:58, ddddddddd pisze:

    > no i kto 60-konnym autem jedzie 140 ;) przecież to wtedy pali więcej niż
    > 200-konny diesel...

    Ja, ja :) 80 koni 1,6l łada kombi zagazowana prinsem, ostatnio pomykałem
    nią z południa na północ i spowrotem naszą nową piękną autostradą A1,
    jechałem 140-150, palił wtedy około 12l/100 mam pomiar na komputerze
    chwilowy, pod górkę było nawet i 15-16l. Uważam że nie było tak zle,
    bagażnik pełny, a w aucie 2+ 2 dzieci.

    --
    Pozdr

    Janusz_K