  • Data: 2016-09-07 22:22:42
    Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No, moze byc malo.
    > Jak jeszcze ruch obok nie przypasuje, to skonczys w srodku tira.

    Masz przecież oczy i widzisz co się dzieje.
    Nawet mój seacik z 60 KM daje rade.
    Zawsze możesz zwolnić i wjechać za TIRem a nie przed.
    Za chwile i tak go wyprzedzisz.
    W dodatku masz pas awaryjny który możesz wykorzystać do dalszej jazdy.

    > No i ... zawsze jest 800m ? IMO nie.
    Być może źle zapamietałem rozmowę z projektantem.
    Natomiast na drogach tego typu naprawdę dużo rzeczy jest określonych przepisami
    łacznie z nachyleniem jezdni.
    Wiec rzobiegówka też

    > Tylko najpierw wlacz sie tu do ruchu
    > https://www.google.pl/maps/@51.1561937,17.0066087,11
    2m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    > niby jest sie gdzie rozpedzic, ale pod gore i bez widocznosci.
    > polaczenia pasow - z 50m. A ruch moze byc gesty.
    >
    > Co prawda obowiazuje tam bodajze 70 ...
    Wiesz to możemy się przerzucać :

    co powiesz na coś takiego :
    https://www.google.pl/maps/place/Chicago,+Illinois,+
    Stany+Zjednoczone/@41.8478901,-87.6423752,1185m/data
    =!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x880e2c3cd0f4cbed:0xafe0a6ad09c
    0c000!8m2!3d41.8781136!4d-87.6297982

    I to jeszcze dla kogoś kto miał "papierowe" prawo jazdy z Polski
    a musiał wsiąść do amerykańskiej furgonetki.
    Do tej pory pamietam pierwszą jazdę tam.