  • Data: 2016-09-08 11:02:05
    Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Masz przecież oczy i widzisz co się dzieje.
    >Nawet mój seacik z 60 KM daje rade.
    >Zawsze możesz zwolnić i wjechać za TIRem a nie przed.
    No widze. Ale przeciez nie przyspiesze zeby sie przed tira zmiescic,
    bo nie ma juz czym.
    A jak zwolnie, to potem moge juz nie przyspieszyc zeby sie wcisnac w
    luke za nim i drugim tirem:-)

    >Za chwile i tak go wyprzedzisz.

    A tu jak na zlosc lewym pasem pedza 150 :-)

    >W dodatku masz pas awaryjny który możesz wykorzystać do dalszej
    >jazdy.

    Jak mam, to oczywiscie nie zawaham sie go uzyc.
    Gorzej, ze czasem nie ma.

    >Być może źle zapamietałem rozmowę z projektantem.

    Mogles dobrze zapamietac i taki wymog jest.
    Ale IMO - na wielu naszych autostradach jest mniej.
    I nie wiem - stare, miejsca za braklo, indywidualne odstepstwo ..

    2m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    >Wiesz to możemy się przerzucać :
    >co powiesz na coś takiego :
    >https://www.google.pl/maps/place/Chicago,+Illinois,
    +Stany+Zjednoczone/@41.8478901,-87.6423752,1185m/dat
    a=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x880e2c3cd0f4cbed:0xafe0a6ad09
    c0c000!8m2!3d41.8781136!4d-87.6297982

    No widzisz - i oni tam uwazaja ze 200KM to za malo, 4 cylindry to za
    malo, 3 litry to tez za malo :-)

    Tu nie chodzi o przerzucanie - droga jak powyzej w miescie jest, ruch
    w godzinach szczytu spory, a rozbiegowek praktycznie nie ma.
    I 60 KM moze byc za malo, mimo, ze tylko miasto :-)

    >I to jeszcze dla kogoś kto miał "papierowe" prawo jazdy z Polski
    >a musiał wsiąść do amerykańskiej furgonetki.
    >Do tej pory pamietam pierwszą jazdę tam.

    A w czym problem ?
    Ja tam nie jezdzilem, ale rozni tacy twierdza, ze jezdzi sie
    spokojnie.
    Ba - mlodziez w wieku 14-16 lat idzie na egzamin teoretyczny -
    znacznie prostszy niz u nas, dostaje "learning permit" i juz moze
    jezdzic po ulicach.
    W trybie nauki jazdy. Na poczatek zazwyczaj z tatusiem ... bo szkol
    nauki jazdy praktycznie nie ma...

    J.