eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156 › Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Sun, 27 Jun 2010 13:36:25 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 243
    Message-ID: <i07d7r$2gq9$1@news.mm.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    <i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    <i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
    <i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
    <i05p19$1ff0$1@news.mm.pl> <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
    <i074g5$lt1$1@news.mm.pl> <i07766$k83$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1277638715 82761 81.190.86.247 (27 Jun 2010 11:38:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jun 2010 11:38:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i07766$k83$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292522
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand pisze:

    >> To znaczy kiedy? (sprawdzam twoja szklana kule).
    >
    > Obstawiam że więcej jak 28 to Ty nie masz ;)
    >

    Konkrety.

    >> Napisal handlarzyna trupami, ktory udaje, ze pozjadal wszytskie rozumy :P
    >
    > Ja przynajmniej nie bredzę, że jeśli jeden wahacz ma 2 silentbloki, a
    > drugi 3, to się nie różnią.

    Na trwalosc wahacza ten dodatkowy silentblok nie ma wplywu.

    > Nie bredzę też, że wbrew temu co twierdzą obecnie prawie WSZYSCY
    > producenci samochodów, auta nie są malowane w całości lakierami
    > wodorozcieńczalnymi.

    Jakos nie udowodniles tych twierdzen.
    Za to twoje linki, ktore mialybyc dowodami okazaly sie bezwartosciowe.

    > Jak na razie dajesz dupy równo na wszystkich polach, w których bierzesz
    > udział w dyskusji.

    LOL, to juz jest szczyt bezczelnosci przypisywac komus wlasne porazki.

    > Twierdzisz, że coś nie istnieje, potem odwracasz kota
    > ogonem, jak ktoś Ci podaje linki do okreśłonych produktów.

    Ten ktos nie czyta opisu tych produktow do ktoryc hdaje linki :>
    Albo ich nie rozumie, ewentualnie nie chce zrozumiec.

    > A założenia
    > konstrukcyjne to znasz chyba tylko z jakiejś ściągi dla uczniów zawodówki.
    >

    Nie uczeszczalem do zawodowki, ale moze nam napiszesz cos wiecej o
    swoich doswiadczeniach.

    >> Bo to napisalem, twoj problem skoro nie potrafisz znalezc :P
    >
    > Nie napisałeś - to nie znalazłem.

    Taa, jasne :>
    Nie znalazles, bo nie chcesz znalezc.

    >Jakbyś napisał - to by było. Gdybyś
    > miał rację i odrobinę jaj, to byś od razu puścił tutaj cytat, żeby
    > wszystkim zamknąć buzie. A tak to kolejne dziecko neostrady.
    >

    Tylko tobie, ale ze jestes zabawny to ci tego cytatu nie podam.

    >> W koncu sie przynales, ze nie ma tych lakierow, ze nie ma tych beemek,
    >> ze nie wiesz co to wytrzymalosc materialow itd.
    >
    > Oczywiście, że są te lakiery (co więcej - założę się z Tobą o Twoje BMW
    > że takie lakiery są, mogę Ci nawet taki lakier przywieźć do domu -
    > wchodzisz, kłamco?)
    > O wytrzymałości materiałów powiedziałeś tylko tyle, że znasz kilka
    > podstawowych pojęć z tego tematu - a praktyka i konkrety są Ci raczej obce.
    >

    Wystarczy, ze dasz tego linka, albo jakis skan dokumentu z tego salonu
    do ktorego miales sie wybrac.
    Bo jak na powszechnie stosowane lakiery juz od lat, to bardzo ciezko je
    spotkac na rynku :P

    >> Nie dotykane, bo i po co.
    >> Most w BMW nie pracuje z zawieszeniem wiec jak normalnie jezdzisz to
    >> nie widze powodu, aby cos tam sie dzialo.
    >
    > Most w BMW nie pracuje z zawieszeniem? Wow. Ty, to on się unosi na
    > jakichś niewidzialnych poduszkach, albo leży bezpośrednio na asfalcie?
    >

    Widisz, jestes kompletnym laikiem co do rozwiazan technicznych w BMW.
    Most w BMW nie pracuje z zawieszeniem, zawieszenie to kompletnie nie
    zalezny element.
    E34 to nie duzy fiat :>

    >>> silnik chodzi jak pszczółka
    >>
    >> Prawie, nastawnik do wymiany mam (odrazu uprzedze twoje przytyki, audi
    >> tez ma takie nastawniki).
    >> Sam silnik jest zdrowy.
    >
    >>> a wnętrze samochodu po prostu nówka.
    >>
    >> Poza slabymi welurami (to akurat typowa wada BMW z tamtego okresu)
    >> jest jak nowe.
    >
    > Hihihih chłopie - słabymi welurami??? To w mojej E34 po 340 tysiącach
    > welur był jakby wyjechał z fabryki tydzień wcześniej. Co jak co, ale
    > prawie wszystkie welurowe tapicerki z tych lat były o niebo trwalsze od
    > tego, co jest montowane w autachj teraz.
    >

    Bzdura.
    Mocne tapicerki to mialy mercedesy.
    BMW z tamtych lat ma wyjatkowo slabe.
    Jak kupilem swoja E34 to fotele jeszcze wygladaly niezle, 100kkm pozniej
    fotel kierowcy jest juz mocno przetarty w wielu miejscach.
    Dzisiejsze tapicerki sa trwalsze.
    Ale widac, ze jestes typowym handlarzem i od klamstw nie stronisz.

    >> Po tej slonej zimie wszytskie obite ranty drzwi, czy tylnej klapy
    >> ujawnily poczatki korozji.
    >> Jednak cala reszta zdrowa.
    >
    > Widzisz i powoli dochodzimy do tego, co dla mnie oznacza, że samochód
    > jest w stanie nadającym się do dłuższej eksploatacji, a co, że samochód
    > wymaga jakichś tam inwestycji.
    >

    Rok temu jeszcze nie wymagal.
    Ale tak to jest jak gola blacha jest narazona na dzialanie wilgosi, soli
    itp. czynnikow.
    I nie pisz, ze Audi bez farby nei rdzewieje :P

    >> Nie wiele wiecej to kosztowalo.
    >> Regenerowany wahacz aluminiowy cos kolo 100zl.
    >> Gorny nowy lemfordera swego czasu za 75zl kupilem plus dwie tulejki
    >> lemfordera za 50zl (dwie sztuki), ale to bylo juz dosc dawno i teraz
    >> sa drozsze.
    >> Ostatnio lacznik lemfordera (moog to straszne gowno) za 70zl kupilem.
    >> Amortyzatory jeszcze kiedys wymienilem, ale juz ceny nie pamietam,
    >> opony tez nowe zalozylem... tyle to by bylo z zawieszenia.
    >
    > 500 PLN jak nic. Jak taki dobry jesteś z wytrzymałości, jak i z
    > matematyki...
    > 100+75+50+70 = 330.
    > Do tego pisałeś, że miałeś "kilka razy wymieniane laczniki stabilizatora"
    > No to dorzućmy jeszcze 70 PLN - mamy 400.

    Kilka razy byly wymieniane, bo kupilem mooga, zamiast jak teraz
    lemfordera za 70zl (moogi sa o wiele tansze).

    > Amorki rozumiem były pewnie po 50 pln sztuka, żeby się zmieścić w tych
    > 500 PLN?

    Jak rozumiem amorki w audi sie nie zuzywaja? ;P
    A nie przeciez Jurand tandeciaz bedzie jezdzil z rozjebanymi i wmawial
    innym, ze audi jest the best :>

    > No i trafiłeś na bardzo miłego mechanika, który wszystkie te wymiany
    > zrobił za friko, bo Cię lubi ;) (oczywiście, można wszystko wymienić
    > samemu, ale to są marginalne przypadki).
    >

    Tak, sam sobie to wymienilem.

    > I teraz chcesz mi powiedzieć, że w skali 100 tysięcy km wykonałeś tylko
    > tyle w zakresie napraw zawieszenia i oprócz jednego wahacza górnego nie
    > masz obecnie ŻADNYCH luzów i stuków w zawieszeniu? Bo to byłby naprawdę
    > fenomen w skali kraju ;)

    Tylko tyle, a luzu nie mam na gornym, tylko na dolnym.
    Wahacz zreszta lezy juz w bagazniku, tylko na checi czeka.
    I zaden fenomen... po prostu draznia mnie stuki w zawieszeniu.

    >> A to pewnie ten komputer, ktory nie istnieje w TDSie :P
    >> Moze jednak najpierw sobie kup to E34 to pogadamy :>
    >
    > Być może nie istnieje w TDS-ie taka wersja zegarów, która wyświetla dane
    > z komputera - sam komputer pokładowy pokazujący spalanie był na pewno,
    > obok radia na konsoli środkowej. W 540-ce miałem i na konsoli, i na
    > zegarach, i wiem jakie dawał popisy.
    >

    Byc moze? :P ROTFL ale z ciebie znawca :>
    OBC obok radia nie ma problemow z ginacymi pikselami (i nie u mnie tylko
    ogolnie).

    >> Tak, tak, miales auto, a nawet nie wiesz co to auto mialo wewnatrz :>
    >
    > Chłopaku, od czasu tego TDS-a to miałem ze 100 innych aut. Ale spalanie
    > pamiętam jak dziś - starałem się z kolegą w mieście zamknąć w 10/100
    > jadąc jak stary dziadek.
    >

    W ogole to masz slaba pamiec, nie pamietasz nawet co sie dwa posty
    wczesniej napisalo.

    >> Ja tam bym raczej sprzedal jakiemus frajerowi zapatrzonemu w TDI i
    >> kupil sobie jakies BMW z 3.0d :>
    >
    > Najlepiej E60.
    >

    Mi starcza E38.

    >> Tak, tak, te ludowe mity i legendy, ciezko z nimi walczyc :>
    >
    > Ciężko walczyć, powiadasz...
    > Z forum BMW:
    > 1. "mi E 34 2.5 tds w miescie (lublin) pali ok 10 do 11 a w trasie ok
    > 6,5 do 7, ale jest dziwne to ze komp pokazuje srednia z ok 2 - 3 tys km
    > 7,8 i sie zastanawiam czy komp zawsze pokazuje prawde?"

    No i?

    > 2. "Dla przykladu w moim poprzednim 2,5td w mieście palił 10-11 l w
    > mieście i 9-10 po trasie"

    No i?

    > 3. "witam ,robie tylko trasy w holandi -140km/h spalanie 7.5l 525 tds
    > E39 opony 255/55/16.Nielejcie byle czego to bedzie normalnie paliła"
    > (ten samochód NA TRASIE 140 km/h non stop pali 7.5/100 !!!)

    No i?

    > 4. "525tds e34, silnik m51, rok 1992, przebieg: 234tys., automat,
    > miasto: okolo 10l ropy, teren: 7-8l, przy jezdzie raczej spokojnej"
    > (uwaga - dotyczy miasta Jastrzębie-Zdrój
    > I można tak sobie czytać i wklejać.
    >

    No i?

    > Prawda jest taka - nie ma ludzkiej możliwości, żeby samochód o tej
    > masie, z napędem tylnym (większa strata mocy na przeniesienie napędu), z
    > automatyczną skrzynią, ze starym typem układu wtryskowego, zadowalał się
    > zużyciem 8 czy 9/100 w mieście typu Kraków, Warszawa, Łódź, Wrocław - bo
    > to są miasta odpowiadające warunkom pomiarowym dla ruchu miejskiego.

    A gdzie ja napisalem, ze pali mi w miescie 8 litrow?

    > Jakbym ja podawał spalanie dla miasta typu Oświęcim, to bliższe byłoby
    > to zużyciu na trasie (przejeżdżam całe miasto praktycznie bez
    > zatrzymania się).
    > Pisząc o legendach, nie zdajesz sobie chyba sprawy z tego, jak wygląda
    > ruch w dużej aglomeracji.
    >

    Jak sam zacytowales, wszyscy potwierdzaja to spalanie jakie wystepuje w
    moim przypadku.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: