eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Sun, 27 Jun 2010 11:18:11 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 34
    Message-ID: <i0754l$125t$1@news.mm.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtd27$42a$1@news.onet.pl> <hvtfcn$b1p$1@news.onet.pl>
    <hvtlfj$21p2$2@news.mm.pl> <hvts7n$jes$1@news.onet.pl>
    <hvvrb9$hbs$4@news.mm.pl> <i000es$s0q$1@mx1.internetia.pl>
    <i005an$2p05$4@news.mm.pl> <i007vt$apf$1@mx1.internetia.pl>
    <i02e8f$d9d$1@news.mm.pl> <i02pl1$fpk$1@news.onet.pl>
    <i034l9$cdq$4@news.mm.pl> <i04ibd$6d9$1@mx1.internetia.pl>
    <i04p1a$1t33$1@news.mm.pl> <i05dqm$pli$1@news.onet.pl>
    <i05j54$10lt$2@news.mm.pl> <i05m17$ght$1@news.onet.pl>
    <i05nu1$iij$2@news.mm.pl> <i06vqv$2fm$1@news.onet.pl>
    <i07282$2eaj$1@news.mm.pl> <i074l3$dru$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1277630421 35005 81.190.86.247 (27 Jun 2010 09:20:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jun 2010 09:20:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i074l3$dru$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292501
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand pisze:

    >> C4 lata 80? Chyba raczej nie.
    >> Typowe lata 90, wczesne, ale 90.
    >
    > Późne 80-te/wczesne 90-te. W zależności od tego, jak się udało wstrzelić
    > producentowi.
    >

    Tak czy inaczej, e34 na desce kreslarskiej pojawilo sie wczesniej.

    >> No nie wiem, patrze sobie jak dlugo produkuja kolejne piatki i
    >> wychodzi ze 7-8 lat, patrze sobie jak dlugo produkuja audi 100, A6 i
    >> wychodzi ok 6 lat... Nigdzie nie widze nowego modelu co 3-4 lata
    >> (tylko A4 czesto wypuszczaja, ale nie o A4 mowa).
    >
    > A4-a, która ma nowe modele/liftingi co 4 lata, nie jest żadnym rynkowym
    > wyjątkiem. A6-ka też co 4 lata. A8 podobnie. Toyota Avensis - 5 lat.
    > Corolla ostatnie 2 modele - 5 i 4 lata. Można tak jeszcze przeszukać
    > wiele modeli - okazuje się, że praktycznie każdy producent stara się
    > obecnie wypuścić nowy model lub wykonać lifting w okresie właśnie
    > oscylującym wokół 4 lat od wypuszczenia na rynek ostatniego modelu. Moim
    > zdaniem BMW trochę zaspało, zbyt długo trzymając się produkcji np.
    > modelu E46. Tak samo jak zaspała Alfa Romeo, trzymając się kurczowo
    > modelu 156 oraz 147.
    >

    Zaspalo, nie zaspalo... moze po prostu sa dobre, moze to taka polityka
    firmy.
    Ja osobiscie nie lubie jak co rusz to nowy model wprowadzaja, co rusz
    nowe rozwiazania czesto nie sprawdzone i zawodne.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: