-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Sun, 27 Jun 2010 11:11:22 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 22
Message-ID: <i074nr$lt1$2@news.mm.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtd27$42a$1@news.onet.pl> <hvtfcn$b1p$1@news.onet.pl>
<hvtlfj$21p2$2@news.mm.pl> <hvts7n$jes$1@news.onet.pl>
<hvvrb9$hbs$4@news.mm.pl> <i000es$s0q$1@mx1.internetia.pl>
<i005an$2p05$4@news.mm.pl> <i007vt$apf$1@mx1.internetia.pl>
<i02e8f$d9d$1@news.mm.pl> <i02pl1$fpk$1@news.onet.pl>
<i034l9$cdq$4@news.mm.pl> <i04ibd$6d9$1@mx1.internetia.pl>
<i04p1a$1t33$1@news.mm.pl> <i05dqm$pli$1@news.onet.pl>
<i05j54$10lt$2@news.mm.pl> <i05m17$ght$1@news.onet.pl>
<i05nu1$iij$2@news.mm.pl> <i06vqv$2fm$1@news.onet.pl>
<i07282$2eaj$1@news.mm.pl> <i0737r$eao$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1277630012 22433 81.190.86.247 (27 Jun 2010 09:13:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jun 2010 09:13:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <i0737r$eao$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292499
[ ukryj nagłówki ]Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2010-06-27 10:28, Karolek pisze:
>> Jurand pisze:
>>
>>>> I gdzie tu masz lata 80?
>>>
>>> Dlatego pisałem "praktycznie z końcówki lat 80-tych", bo design tego
>>> samochodu bliższy był typowym pojazdom z lat 80-tych, niż rozwiązaniom
>>> spotykanym w latach 90-tych, szczególnie od połowy lat 90-tyc.
>>>
>>
>> C4 lata 80? Chyba raczej nie.
>> Typowe lata 90, wczesne, ale 90.
>
> Sprzedaż owszem. Konstrukcja? Jakoś nie bardzo.
>
Ale ze niby co C4 to C3 po face liftingu? :>
Czy C3 to juz lata 70?
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.10 11:18 Karolek
- 27.06.10 11:24 Karolek
- 27.06.10 11:56 Jurand
- 27.06.10 13:36 Karolek
- 27.06.10 14:13 Jurand
- 27.06.10 17:04 Karolek
- 28.06.10 00:36 Jurand
- 28.06.10 07:34 Karolek
- 28.06.10 00:36 Jurand
- 28.06.10 17:05 Jurand
- 28.06.10 18:52 Karolek
- 28.06.10 23:26 Jurand
- 29.06.10 09:27 Karolek
- 29.06.10 18:50 Jurand
- 29.06.10 19:32 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=