    From: Ghost <g...@h...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Tue, 12 Mar 2024 06:59:37 +0100
    <usftj1$9mj$1$Gatto@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ushvl0$g0a$1$Gatto@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q5px7hlvbff6$.fx62tvrh54iq$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <usnig8$38d8h$1@paganini.bofh.team>
    <fhsiuolrx4qf$.mi07oj6rcgqu$.dlg@40tude.net>
    <AUMHN.233876$hq1.92537@fx13.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <H3PHN.197898$ds1.73112@fx14.ams1>

    > Dziekuje za kontekst. Własnie cos mi sie tu nie do końca zgadzało.
    > Rozumiem, że te dowożenia to się działy ale już nie dzieją?

    Dowozenie ludzi z centrum miasta wprost do samolotu to oganizacyjnie
    dosc karkolomny pomysl. Pomijam, ze biznesowo z punktu widzenia portu
    lotniczeniego pozbawianie sie pasazetow by "nie plątali się samopas po"
    to strzal w stope.

    > A później była jeszcze jakaś kontrola bezpieczeństwa na wejściu w tę
    > strefę, nazwijmy chronioną? A jeśli nie, to jak dawno temu to było?

    Okolo dziesiec lat temu - Istambul, security check juz w bramie do budynku.