  • Data: 2024-03-12 15:17:17
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale teraz śpisz spokojnie.

    Jak najbardziej.
    Opiekę na pewno miał lepszą niż bylibyśmy (z bratem) w stanie zapewnić
    mu w domu.

    > A zlecenie tego firmie zewnętrznej lub zatrudnienie osoby kompetentnej w
    > tej materii?

    W tym przypadku hasło nazywa się "Deklaracja właściwości użytkowych".
    Gdyby hasło było jakaś homologacja, czy certyfikat to inny temat i na
    pewno w pierwszej kolejności byśmy się rozglądali za jakąś jednostką
    notyfikowaną czy akredytowaną itp.
    Ale tak to w pierwszym podejściu podejrzewam, że może nam mniej czasu
    zająć zrozumienie o co biega, niż komuś wiedzącemu o co biega
    zrozumienie jak działają nasze wyroby, aby był w stanie określić ich
    właściwości użytkowe.
    Na razie czytam to rozporządzenie.

    A NIS2 to przeszedłem przez jakąś ankietę w necie z rezultatem:
    Twoja firma może nie podlegać pod NIS2, ale głowy za to nie dajemy.
    I bądź tu mądry.
    Z bezpieczeństwem cyfrowym to mam bardzo poważne podejrzenia, że
    zwrócenie się do jakichś kompetentnych skończy się wprowadzeniem
    kompletnie zbędnych i na pewno kosztownych rozwiązań.
    P.G.