  • Data: 2024-03-11 21:52:25
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > On Mon, 11 Mar 2024 19:28:23 +0100, Ghost wrote:
    [...]
    > Juz wtedy granice bywały symboliczne.

    A ten tu jeszcze pisze, nie znudziło mu się?! Faktycznie jakiś Matuzalem,
    co dla niego "relatywnie niedawno" to są lata siedemdziesiąte.

    Jarek

    --
    Posłusznie melduję, panie feldkurat -- wtrącił Szwejk -- że ten pan jest taki
    wytrwały jak niejaki Bouszek z Libni. Osiemnaście razy w ciągu jednego wieczora