    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Mon, 4 Mar 2024 14:38:48 +0100

    W dniu 2024-03-02 o 06:45, Wiesiaczek pisze:

    > Owszem, inaczej rozumiemy.
    > Ale dla mnie elektromechanika to hobby, więc robiłem w życiu to co
    > chciałem i lubiłem.
    > Jako chłopak zajmowałem się modelarstwem lotniczym, później
    > krótkofalarstwem (SP5FRW) a później miałem coraz to ciekawsze zabawki:)

    A dla mnie elektronika to hobby. Zacząłem od zbudowania detektorowego
    odbiornika radiowego w wieku 10 lat, by jeszcze przed ukończeniem
    studiów zbudować sobie oscyloskop. Artykuł wysłany do redakcji w 82 roku
    został wydrukowany w 84 (tak szybko to wtedy działało :) ):

    https://archive.org/details/Re0184OCR/Re_04_84_OCR/p
    age/n5/mode/2up

    Po studiach kilka lat uczyłem studentów na Polibudzie a w 88r
    założyliśmy z bratem firmę i całe życie zajmuję się projektowaniem
    elektroniki.

    > A o badaniach podstawowych chętnie poczytam, ale nagroda Nobla nigdy nie
    > była tym, co chciałbym osiągnąć.

    Nie znam się na badaniach podstawowych. Brata syn zajmował się jakiś
    czas temu studzeniem atomów za pomocą lasera.
    P.G.