    From: Filip <q...@q...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu to BMW!
    Date: Tue, 14 Feb 2012 19:32:26 +0100

    W dniu 2012-02-14 07:27, Karolek pisze:

    > O pasazera pisalem.

    Pasażera obok nie było, tylko kierowca.

    > Patrza gdzie wbilo sie kolo to raczej czolowe pod katem w lewa czesc
    > przodu.

    Czyli uderzenie boczne. Spójrz na maskę, jest całkowicie w bok
    przesunięta...

    > Tylko wtedy wystepuje czesto jeden problem.
    > Kontrolka poduszek gasnie, ale mata nie zglasza obecnosci pasazera,
    > tylko ze fotel jest pusty. Wtedy poduszki pasazera nie odpala.

    Kłócić się nie będę. W DISie pokazuje obecność pasażera.

    > W sumie to nie wiem czy powinny, czy nie.
    > Ale moze byc jak piszesz, ze w ogole ich nie bylo :/

    Od uderzenia w tył pojazdu często kurtyny wystrzeliwują... A co dopiero
    od takiego uderzenia... Przeciążenie było ewidentne -> w bok. Wiesz po
    czym się to poznaje? Nie po uszkodzeniach blach, bo to może być złudne.
    Lecz po ustawieniu oparć siedzeń. Spójrz pod jakim są kątem.