  • Data: 2012-02-14 07:27:57
    Temat: Re: Znowu to BMW!
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 23:26, Filip pisze:

    > W siedzeniu pasażera, to po pierwsze.

    O pasazera pisalem.

    > Auto uderzyło lewym błotnikiem, było to uderzenie jak najbardziej
    > boczne. Spójrz na maskę. - to po drugie.

    Patrza gdzie wbilo sie kolo to raczej czolowe pod katem w lewa czesc przodu.

    > Po trzecie, miał wstawiony rezystor w czujnik maty obciążeniowej pasażera.

    Tylko wtedy wystepuje czesto jeden problem.
    Kontrolka poduszek gasnie, ale mata nie zglasza obecnosci pasazera,
    tylko ze fotel jest pusty. Wtedy poduszki pasazera nie odpala.

    > Po czwarte, to auto nie posiadało kurtyn bocznych, bo by wystrzeliły.
    > Także o czym tu mowa...

    W sumie to nie wiem czy powinny, czy nie.
    Ale moze byc jak piszesz, ze w ogole ich nie bylo :/

    --
    Karolek