-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
Date: Wed, 01 Feb 2012 18:14:10 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 46
Message-ID: <jgbrt3$8m8$1@mx1.internetia.pl>
References: <jg1lvl$6fu$1@inews.gazeta.pl>
<1cjowstuvhxb0.6luv118xcs2y$.dlg@40tude.net>
<d...@4...net>
<1gvceq984fo93$.13z4hx1p3pwsy$.dlg@40tude.net>
<jg9rtm$qm3$1@inews.gazeta.pl>
<eigct5jw6c81$.1genwgrb4pd66.dlg@40tude.net>
<jga0hp$s49$1@mx1.internetia.pl> <jgb45n$kaq$1@inews.gazeta.pl>
<jgbim6$5qi$1@mx1.internetia.pl> <jgbjf9$8s3$1@inews.gazeta.pl>
<jgbjpo$8vg$1@mx1.internetia.pl> <jgbk28$agj$1@inews.gazeta.pl>
<jgbkcv$bcr$1@mx1.internetia.pl> <jgbl4g$dbb$1@inews.gazeta.pl>
<jgbl6u$f7a$1@mx1.internetia.pl> <jgbnn9$lfr$1@inews.gazeta.pl>
<jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl> <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
<jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl> <jgbqha$19e$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-14-184.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1328116451 8904 178.36.14.184 (1 Feb 2012 17:14:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 17:14:11 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jgbqha$19e$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430823
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01-02-2012 17:50, The_EaGle pisze:
>>> Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie>>
>> Z liczeniem to już lepiej się nie wychylaj, znawco emisji CO2.
> Ooo skończyły się argumenty i zaczęły się wycieczki osobiste ? ;) Typowe
> dla Ciebie...
Typowym dla ciebie jest pisanie bzdur. Robisz to niezmiennie od jakichś
10lat , a potem się dziwisz jak ktoś to wypomina.
>> Uważam ze urządzenie tego typu, które będzie musiało pochłonąć rzędy
>> wielkości większą energię (przy prawdziwym zderzeniu) będzie nierealnie
>> wielkie i wątpliwe w zakresie wytrzymałości. Gdyby było inaczej, to
>> przez te 20lat powstałoby mnóstwo takich samochodów.
> Dalej bredzisz. Chodzi tylko o policzenie opóźnienia. Dokładnie tak samo
> działa opóźnienie w skali samochodu 2x4m jak i w skali modelu 10x30cm.
Poważnie? I tych samych gabarytów będzie urządzenie, które musi
absorbować energię pojazdu o masie 100kg z prędkości 15km/h i pojazdu o
masie 1000kg z prędkości 65km/h?
>>> Crash test jest do sprawdzania wytrzymałości samochodu a nie testowania
>>> opóźnienia...
>> Serio? To po co "rozbijają" jakieś maluchy w tempie spacerowym?
> To walnij swoich wehikułem przy 22km/h w mur i zobaczysz czy tylko
> zderzak ci się rozwali czy też może coś więcej. Będziesz miał dowód
> naoczny.
Walnij sobie baranka w ścianę zakładając uprzednio oponę od malucha na
łeb. Uzyskasz ten sam efekt i żadnego zderzaka Łągiewki nie będziesz
potrzebował.
>> Nie mogą
>> czy nie chcą wsadzić tam tego wynalazku i uderzyć z prawdziwą prędkością?
> Bo są ograniczenia wytrzymałościowe. Zrobienie mechanizmu który działa
> przy 22km/h jest nieco łatwiejsze niż przy 65km/h. Zresztą droga
> hamowania była by dłuższa...
No proszę, czyli jednak nie o kasę chodzi tylko o niemożność zbudowania
urządzenia o sensownej wytrzymałości (i wielkości).
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.12 18:20 DoQ
- 01.02.12 18:47 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:21 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:57 DoQ
- 01.02.12 20:14 J.F.
- 01.02.12 20:35 Andrzej Lawa
- 01.02.12 20:49 Artur Maśląg
- 01.02.12 20:57 J.F.
- 01.02.12 21:01 J.F.
- 01.02.12 21:21 DoQ
- 01.02.12 21:44 J.F.
- 01.02.12 22:03 Artur Maśląg
- 01.02.12 23:08 J.F.
- 02.02.12 11:33 kamil
- 02.02.12 11:35 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=