  • Data: 2014-08-19 22:28:19
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-19 15:18, bratart pisze:

    > Jakoś też nie wyobrażam sobie aby Mickiewicz wyciął kawałek z drugiej
    > księgi Pana Tadeusza i wkleił to w Dziady. Rozumiesz?

    Owszem, ale patrz niżej.

    > Jeżeli aspiruje do wystawienia się w Luwrze to chyba już powinienem nad
    > tym pracować. Jak stanę się przez przypadek sławny to mogę być
    > niezrozumiany i skończę na sznurku.

    Tak, ja to w pełni rozumiem. Masz temat i gromadzisz do niego prace. Ale
    to nie oznacza, że żadnej z tych prac składowych nie wolno prezentować
    nigdy więcej przy okazji innej galerii.

    Np. zrobiłeś piękne zdjęcie lasu w celu prezentacji w galerii
    dedykowanej pięknu polskiej przyrody. Ale wiele lat potem możesz wpaść
    na pomysł nowej galerii np. "światło i cień". Fotka może pasować tu i tu
    i co? Nie pokażesz jej ponownie?

    Tak na marginesie: kiedyś byłem na dwóch wystawach malarstwa
    Beksińskiego, jeszcze za jego życia. Zwróciłem szczególną uwagę na jeden
    z obrazów. Pojawił się na obu wystawach. Spodobał mi się pewien zabieg
    artystyczny... Mianowicie wiele z jego obrazów nie nosi żadnego tytułu
    zapewne po to aby nie zaszufladkowywać ich do jakiejś tematycznej
    galerii, aby nie tworzyć na siłę systematyki lecz pozwolić odbiorcom po
    prostu odbierać jego dzieła. Nie dbał o to czy jest zrozumiały czy nie -
    przenosił na płótno swoje wizje. I to mi się bardzo podobało.

    > Moje dzieło kształtuje ja - pacykarzom fora internetowe.
    >
    > Nie obrażam Ciebie, nie mam "nic na myśli" itd. Takie jest moje zdanie i
    > możesz się z nim nie zgadzać. Zrozum, nadaj temat i jebnij ripostą.
    > Nawet w dyskusji warto mieć koncepcje. Czy nie? ;)
    > (...)
    > Ale zauważyłeś ten ironiczny uśmieszek emotikona czy nie? (...)

    Ok, słowo pisane nie przenosi intencji tak dobrze jak bezpośrednia
    rozmowa. Tak więc odebrałem Twoje słowa jako formę ataku, złośliwości,
    generalnie czegoś negatywnego. Polski net słynie z ilości haterów stąd
    zasugerowanie się moje. Dobrze słyszeć, że mylnie odebrałem :-)

    > Dodam jeszcze do tego, że zabiegi dodania stateczku czy zmiany koloru
    > wody to już cios poniżej pasa - to już grafika komputerowa a nie
    > fotografia (tu cyfrowa ma znaczenie w kwestii sprzętowej a nie
    > artystycznej - może dlatego przeganiają Ciebie z kadzidłem).

    hahaha - może tak być :-D
    Obawiam się, że zaraz zostanę ukamienowany przez Ciebie, gdy oświadczę,
    że pociąga mnie nie tylko klasyczna fotografia ale i wspomniana grafika
    komputerowa. Nie mam nic przeciwko łączeniu jednego z drugim o ile nie
    wyniknie z tego rzeźnia raniąca oczy. Np. początkujący graficy (głównie
    3D) wstawiali wszędzie kulę :-D Jeśli ktoś nie ma koncepcji, zaczyna od
    kuli :-D

    > Przepraszam za ortodoksyjność ale pl.rec.foto.cyfrowa to nie jest forum.
    > To grupa dyskusyjna. Tu się dyskutuje a nie wyraża opnie pro publica!

    Mała dygresja natury techniczne (w oderwaniu od intencji jakie
    przekazałeś): idąc za Wikipedią:
    Forum dyskusyjne - przeniesiona do struktury stron WWW forma grup
    dyskusyjnych

    Zresztą naszą dyskusję można poczytać również w formie WWW gdy w
    Googlach poszukasz. Jedno z drugim się przenika i w konsekwencji
    umierający usenet stał się znów publiczny.

    Marek