  • Data: 2014-08-19 19:16:48
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 19. August 2014 18:07:53 UTC+2 schrieb 1634Racine:
    > XX YY in news:3551bcf2-5cfb-4fab-8f70-7bd532d27814@googlegrou
    ps.com

    > zaraz zobaczymy,czy nie ma co...

    > ja - tak :)

    > a kto mowi,ze nie, wklepalem z fajnej www,gdzie ludziska wlasnie pstryki
    >
    > umieszczaja, btw: idealne dla zobaczenia,jak po przekadrowaniu moga byc
    >
    > calkiem calkiem [czesto nadal banalne,ale mniej]

    > ano nie ma, wiec....

    > ... wiec je TNIJ -> http://i.imgur.com/D7sx9BP.png
    >
    > a nie pitu pitu :) :) :)
    >
    > [mowimy w w�tku o kadrowaniu,tylko o kadrowaniu/przekadrowaniu; wiec ->

> [...]

    dyskusji n.t. takich zdjec nalezy unikac.
    od nich sie zwyczajnie glupieje i fotograficznie chamieje.
    zwykle byle jakie zdjecie , jakich miliardy powstaja.
    rozmumiem ze ludzie takie robia , rozumiem tez,ze je nawet wystwiaja w sieci
    ale ja dyskutowac nad czyms takim nie zamierzam.
    dokladnie tak samo jak nie chce mi sie sluchac czy analizowac disko polo, czy tez
    innnej anglosaskiej sieczki .
    to jest nic.