  • Data: 2014-08-19 18:07:53
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY in news:3551bcf2-5cfb-4fab-8f70-7bd532d27814@googlegrou
    ps.com
    > Nie wiem. Dla sprawdzenia. Tak, jak i to:
    > co tu sprawdzac.

    zaraz zobaczymy,czy nie ma co...

    > rzut oka na zdjecie i wszytko widzisz.

    ja - tak :)

    > pstryk jak pstryk.

    a kto mowi,ze nie, wklepalem z fajnej www,gdzie ludziska wlasnie pstryki
    umieszczaja, btw: idealne dla zobaczenia,jak po przekadrowaniu moga byc
    calkiem calkiem [czesto nadal banalne,ale mniej]

    > nie ma prawa tlo z lewej strony konkurowac z motywem.

    ano nie ma, wiec....

    > przynajmniej trzeba cos takiego zrobic:
    > http://spherapan.vot.pl/rr.jpg

    ... wiec je TNIJ -> http://i.imgur.com/D7sx9BP.png
    a nie pitu pitu :) :) :)
    [mowimy w wątku o kadrowaniu,tylko o kadrowaniu/przekadrowaniu; wiec ->
    drastic decision, tylko to swiat z ta kobitka uratuje :) a nie efekt jak z
    fotomontazu. nie jest tak? jest tak]