eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana oleju z 5W50 na 5W40Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
    d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 27 Sep 2012 21:39:17 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120907
    Thunderbird/15.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
    References: <k41g2f$4kf$1@mx1.internetia.pl> <k41g1l$hmn$1@node1.news.atman.pl>
    <k41h5p$j46$1@node1.news.atman.pl> <k41lrp$hq5$1@node2.news.atman.pl>
    <k41oe1$b3k$1@usenet.news.interia.pl> <k41otp$kjn$1@node2.news.atman.pl>
    <t...@4...com>
    <k41q9b$lml$1@node2.news.atman.pl>
    <h...@4...com>
    <k41qf2$lml$3@node2.news.atman.pl> <k421pm$mpi$1@mx1.internetia.pl>
    <k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl> <k428br$noa$1@mx1.internetia.pl>
    <k4289g$bok$2@node1.news.atman.pl>
    <5064a646$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <k428rf$bok$3@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <k428rf$bok$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <5064ab6b$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77-253-95-187.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1348774763 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26710 77.253.95.187:58458
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466903
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-27 21:19, Lewis pisze:
    > W dniu 2012-09-27 21:17, Artur Maśląg pisze:
    >> W dniu 2012-09-27 21:09, Lewis pisze:
    >>> W dniu 2012-09-27 21:05, Artur Maśląg pisze:
    >>>
    >>>> Silnik to nie salon piękności. Ta czystość o niczym nie świadczy.
    >>>
    >>> Może i nie salon piękności ale już kilka silników "zepsutych" przez
    >>> zapchane smoki i kanały olejowe szlamem widziałem.
    >>
    >> To również nie świadczy o jakości oleju.
    >>
    >
    > Między innymi o jakości oleju,

    Jakoś tak średnio. Setki tysięcy zrobiłem (nie ja jeden) na olejach
    mineralnych i jakoś zapychanie smoków, kanałów itd. nie występowało.
    No, ale jak ktoś lał niewłaściwy, nie zmieniał itd. (a w czasach
    mineralnych to było bardzo ważne) to mógł się dorobić przyjemności.
    Teraz jest łatwiej - przez 100kkm można oleju nie zmienić i silnik
    zasadniczo bez strat dożywa sporego przebiegu.

    > przedmuchy, ogólny stan silnika i kijowe
    > paliwo tez ma wplyw ale jakoś w większości te silniki nie były znacząco
    > zużyte.

    W większości to samochody eksploatowane zgodnie i często niezgodnie
    z regułami sztuki, nie trafiają na warsztat z "zepsutymi" silnikami.
    Żeby do tego doszło, to się musi nałożyć kilka czynników i sam olej
    temu nie zaradzi.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: