    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zmarł Jacek Karpiński
    Date: Wed, 3 Mar 2010 21:11:47 +0100

    > K-202 to glownie PR (czytaj: pi ar).
    Nie wiem, bo nie widziałem komputera, ani schematu, ale warto podać jakieś
    fakty.
    Tak się Panu zdaje, czy coś Pan na ten temat wie?
    Mnie interesuje to co innych kolegów.
    Wyczytałem, że jest asynchroniczny i nie widziałem przebiegów zegarowych w
    ulotce z 1971 roku po angielsku.
    Jeśli faktycznie tak jest, to uważam, że to była i jest rewelacja.
    Widziałem tam natomiast strzałki przejść między sygnałami ACK itp.
    Powtarzam: nie ma tam sygnału zegarowego.
    S.