  • Data: 2012-12-16 13:23:52
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 10:06:54 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>
    >
    > Takie umowy. Ja tam mówię, że pseudoumowy bo klient tylko przystępuje do
    > nich a nie ustala z dostawcą obustronnie interesujących warunków.

    A gdzie tak nie ma ? Wstajesz rano, jesz sniadanie ... chlebek mozesz kupic
    taki jaki sklep sprzedaje. Wsiadasz do samochodu - wyrob seryjny.
    Jedziesz do pracy ... no, jak nie lubisz "u nas pracuje sie od 7 do 15", to
    zawsze mozesz wlasna firme zalozyc.
    Nie wiem co tam robisz, czy zawsze klienta sluchacie i negocjujecie
    obustronnie warunki, czy "widzi pan co sprzedajemy, placi pan czy d*
    zawraca" ?

    > Zabezpieczenie działania usługi po ustalonym okresie promocji nie jest jakąś
    > specjalnie złą rzeczą o ile jest dobrowolne i nie trwa wiecznie.

    Otoz to - nie jest zle. Znacznie gorzej bysmy pewnie kleli jakby telefon
    przestal dzialac, bo umowa sie skonczyla. Ale ja nie mialem czasu
    przedluzyc ... g* nas to obchodzi. Nie, tego bysmy nie uslyszeli, do BOK
    przeciez tez sie nie mozna dodzwonic :-)

    A wypowiedziec przeciez zawsze mozna.

    > Społeczeństwo słabo zorganizowane jest, by np eliminować umowy nie dające
    > takiego wyboru. Zresztą dyktat społeczeństwa też nie ma sensu, musi być
    > jakaś różnorodność umów by mogły jednemu pasować te a innemu inne. Swoboda
    > zawierania umów jest w tym sensie dobra. Generalnie, brakuje konkurencji by
    > takie umowy pojawiły się na rynku.

    Przeciez tylko w Plusie nie mozesz zlozyc wypowiedzenia od razu przy
    podpisaniu umowy :-)

    > Nieliczni dostawcy trzymają "sztamę" np
    > nie oferując klientom indywidualnym stałego adresu IP.

    Dla wszystkich chetnych adresow nie starczy :-)

    J.