  • Data: 2012-12-16 16:57:43
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "$heikh el $hah" napisał:

    > Nie chce mi się gmerać w regulaminie,

    Mnie się chciało, chociaż nie jestem abonentem Orange, i w regulaminach
    aktualnych taryf natknąłem się tylko na stwierdzenie, że dane pakietowe
    *nie przechodzą* na następny okres rozliczeniowy. O minutach zawartych w
    abonamencie ani słowa. Z ciekawości zadzwoniłem nawet do pomarańczowego
    BOK-u, ale po kilkuminutowym słuchaniu muzyczki odechciało mi się szukać i
    tam informacji.

    > ale na koncie www widzę wyraźnie trzy rubryki odnośnie stanu konta:
    > "poprzedni okres | bieżący okres | suma"
    > No i sumę mam: "360 min. 12 s".

    Ale jaka taryfa/promocja? Czy naprawdę wszystkie istotne informacje trzeba
    wyciągać z interlokutorów na siłę? Jakoś dywagacje na tematy ogólne a
    zwłaszcza personalne przychodzą dyskutantom bez trudu, ale wykrztuszenie
    merytorycznych informacji bez świecenia lampą w oczy - jakoś ciężko.
    Ponieważ na grupie stosunkowo często pojawiały się informacje, że w żadnym
    w miarę aktualnym abonamencie (wyjąwszy plusianą Elastyczną) minuty *nie
    przechodzą* na następny okres rozliczeniowy - poproszę nazwę taryfy. Może
    uda się obalić kolejny mit.

    JoteR