  • Data: 2012-12-16 13:58:47
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 12:42:58 +0100, $heikh el $hah napisał(a):
    > Te 'miksy na kartę' miały chyba wszystkie trzy (ówcześnie) sieci.
    > No i niby śmieszne, ale może tam chodziło o jakiś kruczek prawny i ta
    > oferta była kierowana do młodzieży, która abonamentu by nie dostała?
    > Inaczej to nic innego jak abonament, tylko faktura chyba nie przychodzi?

    Nawet sie klienta Abonentem nazywalo, no bo skoro musi co miesiac placic
    obowiazkowo, to abonent pelna geba.

    Oferta jesli juz to skierowana dla rodzicow mlodziezy.
    Bo ryzyko dla operatora to samo (wezmie drogi telefon a placic nie bedzie),
    za to niefrasobliwe dziecko, lub babcia/dziadek, lub smartfon) nie
    przyniosa rachunku na 500zl.

    Oprocz tego byly tez umowy bardziej prepaidowe - Zetafon, Taktakfon - wiec
    nie wiem czemu narzekacie, dla kazdego cos do wyboru.

    Ale bylo, bo teraz nie bardzo widze sens ...

    J.