  • Data: 2012-12-16 20:17:41
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-15 20:23, JoteR pisze:

    > Tak, bo najpierw trzeba zlikwidować przyczynę (w tym przypadku twoje -
    > mam nadzieję, że chwilowe - zidiocenie), dopiero potem skutki.

    > Przepraszam, to jednak trwałe jest.
    > Twoje zidiocenie, dla jasności.

    > ...żeby w razie niedotrzymania (z różnych przyczyn, czasem
    > niezależnych ode mnie) terminu przedłużenia nie zostać z głuchym
    > telefonem. Zresztą, ja zazwyczaj nie mam aż takich psychofizycznych
    > problemów jak ty, żeby w odpowiednim terminie przedłużyć umowę.
    > P:rzedłużyć, nie wypowiedzieć, bo niby czemu?

    > Ponownie przepraszam. To nie jest trwałe, to jest postępujące.
> [...]

    Widzę że nic z tego co napisałem nie teafiło do zniewolonego umysłu, ale
    dosyć nauki w moim wykonaniu - pozostań w swoim kokoniku zniewolony i
    dobrze się w tym czuj. Tego właśnie ci życzę. W sumie przecież co
    człowiek to inny wymiar szczęścia, - niektórzy bez zależności wobec
    innych nigdy nie zaznają tego co jest nazywane szczęściem. Jednak
    proponuję podchodzić z większym zrozumieniem do szczęścia innych, - np.
    tych co to nie lubią mieć czyjegoś bata nad głową.