  • Data: 2018-03-20 23:37:58
    Temat: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Mar 2018 18:10:20 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Można było na nich zjechać ale każdy wiedział kto ma pierwdszeństwo.
    >
    > Debil z Sejmu albo z ministerstwa zmienił reguły w trakcie gry, więc
    > powtarzacze zdjęli, żeby rond nie korkować.
    >
    > I bardzo dobrze, że nie próbują ich na siłę przystosować do nowych
    > przepisów, bo każde tak przerobione rondo to megatragedia i megakorki.
    > Patrz Kaponiera.
    >
    > Jakby zastosować ten patent z czerwonym co 1/4 ronda, to na Ratajach
    > byłaby hekatomba.
    > Tam wystarczy jeden pas zamknąć, żeby z miejsca zakorkowało się pół

    Nie rozumiem. Przeciez jak na wjezdzie pali se zielone, to co na
    obwodzie stoja i przepuszczaja.To co za problem ustawic im swiatla,
    ktore dobitnie pokaza "stac" ... lub "jechac" ?

    > Jak ktoś zechce ruszyć to rondo, to może to zrobić wyłącznie z przeróbką
    > na wielopoziomowe.

    Miejsce jest. Unia nie dala pieniedzy, czy co ?

    Ale ... przerobisz, to zakorkuje sie pol miasta, w tym obszary 5km
    dalej :-)

    J.