eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZielona strzałka.Re: Zielona strzałka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zielona strzałka.
    Date: Mon, 17 Oct 2016 13:17:16 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <nu2bvu$5sq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
    <ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl>
    <h...@4...com>
    <nu0oqj$lf3$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@4...com>
    <nu1pe8$o88$1@node1.news.atman.pl> <nu21q0$rl8$1@node2.news.atman.pl>
    <nu22jp$qu$1@node1.news.atman.pl> <nu23l9$tbc$1@node2.news.atman.pl>
    <nu24bg$t8o$1@node2.news.atman.pl> <nu2541$utq$1@node2.news.atman.pl>
    <nu28eq$t8o$4@node2.news.atman.pl> <nu28lt$2k5$1@node2.news.atman.pl>
    <nu2an9$t8o$5@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-175-75.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1476703038 6042 94.254.175.75 (17 Oct 2016 11:17:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2016 11:17:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <nu2an9$t8o$5@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590119
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-17 o 12:55, Shrek pisze:
    > W dniu 17.10.2016 o 12:20, Liwiusz pisze:
    >
    >>> Czyli nie pokazuje nieczego przydatnego - co by nie pokazywała należy
    >>> się spodziewać pociągu.
    >>
    >> Pokazuje kiedy nie można wjechać, bo pociąg na pewno przejedzie.
    >
    > Czyli pociągu należy się spodziwewać zawsze.

    Owszem.


    > Argumenty ci się skończyły. Prawdziwym powodem dla którego sygnalizacja
    > wygląda, jak wygląda, jest kompatybilność wsteczna do rozwiązań sprzed
    > prawie dwóch wieków. I na przykład Czesi to dostrzegli i poprawili (i
    > wszyscy zgadzają się, że ich podjście ma sens), podczas gdy ty upierasz
    > się, że tak jak jest jest dobrze.

    Czesi mają lepiej. Co nie znaczy, że u nas jest bez sensu.

    > A dobrze było wtedy, jak ktoś to wymyślił. Od tego czasu zmieniły się
    > realia zarówno jeśli chodzi o "gęstość" ruchu kolejowego jak i
    > samochodowego, osiągane prędfkości, a przede wszystkim do przodu poszła
    > nauka o inżynierii i pojawiło się pojęcie "fail safe". Dziś rozwiązanie
    > którego bronisz (podawanie przez system automatyki bezpieczeństwa
    > sygnału mniej bezpiecznego w przypadku awarii) jest uznawane za
    > podstawowy błąd jaki można popełnić przy projektowaniu takiego systemu.
    > Tu tkwi on w samych założeniach.

    Nie o tym jest dyskusja.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: