-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielona strzałka.
Date: Mon, 17 Oct 2016 13:17:16 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <nu2bvu$5sq$1@node2.news.atman.pl>
References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
<ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl>
<h...@4...com>
<nu0oqj$lf3$2@node2.news.atman.pl>
<3...@4...com>
<nu1pe8$o88$1@node1.news.atman.pl> <nu21q0$rl8$1@node2.news.atman.pl>
<nu22jp$qu$1@node1.news.atman.pl> <nu23l9$tbc$1@node2.news.atman.pl>
<nu24bg$t8o$1@node2.news.atman.pl> <nu2541$utq$1@node2.news.atman.pl>
<nu28eq$t8o$4@node2.news.atman.pl> <nu28lt$2k5$1@node2.news.atman.pl>
<nu2an9$t8o$5@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-175-75.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1476703038 6042 94.254.175.75 (17 Oct 2016 11:17:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2016 11:17:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <nu2an9$t8o$5@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590119
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-17 o 12:55, Shrek pisze:
> W dniu 17.10.2016 o 12:20, Liwiusz pisze:
>
>>> Czyli nie pokazuje nieczego przydatnego - co by nie pokazywała należy
>>> się spodziewać pociągu.
>>
>> Pokazuje kiedy nie można wjechać, bo pociąg na pewno przejedzie.
>
> Czyli pociągu należy się spodziwewać zawsze.
Owszem.
> Argumenty ci się skończyły. Prawdziwym powodem dla którego sygnalizacja
> wygląda, jak wygląda, jest kompatybilność wsteczna do rozwiązań sprzed
> prawie dwóch wieków. I na przykład Czesi to dostrzegli i poprawili (i
> wszyscy zgadzają się, że ich podjście ma sens), podczas gdy ty upierasz
> się, że tak jak jest jest dobrze.
Czesi mają lepiej. Co nie znaczy, że u nas jest bez sensu.
> A dobrze było wtedy, jak ktoś to wymyślił. Od tego czasu zmieniły się
> realia zarówno jeśli chodzi o "gęstość" ruchu kolejowego jak i
> samochodowego, osiągane prędfkości, a przede wszystkim do przodu poszła
> nauka o inżynierii i pojawiło się pojęcie "fail safe". Dziś rozwiązanie
> którego bronisz (podawanie przez system automatyki bezpieczeństwa
> sygnału mniej bezpiecznego w przypadku awarii) jest uznawane za
> podstawowy błąd jaki można popełnić przy projektowaniu takiego systemu.
> Tu tkwi on w samych założeniach.
Nie o tym jest dyskusja.
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.16 13:19 Liwiusz
- 17.10.16 13:29 Shrek
- 17.10.16 13:30 Shrek
- 17.10.16 13:34 Liwiusz
- 17.10.16 13:37 J.F.
- 17.10.16 13:45 Shrek
- 17.10.16 13:52 Liwiusz
- 17.10.16 13:56 Shrek
- 17.10.16 14:05 Liwiusz
- 17.10.16 15:34 SW3
- 17.10.16 15:43 SW3
- 17.10.16 15:46 Poldek
- 17.10.16 15:51 SW3
- 17.10.16 15:55 Shrek
- 17.10.16 16:01 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=