eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZestaw komputerowyRe: Zestaw komputerowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Wed, 26 Aug 2009 16:40:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <h73hgi$k5f$1@news.onet.pl>
    References: <h6fh99$rfn$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com> <h731nr$1mr$1@news.onet.pl>
    <1...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: ptcnat.era.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251297618 20655 213.158.197.100 (26 Aug 2009 14:40:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 14:40:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1157329
    [ ukryj nagłówki ]


    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:1kea955hdfi1ogqqsk65ebh08jmsutur4q@4ax.com...
    > I dostaniesz ofertę która niewile rózni się od oferty z ich WWW.

    no widzisz... a podstawowa różnica między nami polega pewnie na tym, ze ja
    mam juz 3 Delle (laptopy) w domu kupione przez ichni sklep a Ty.... niech
    zgadne.. zero????
    Cenę dostałem mocno odbiegajacą od tego co pokazuje sklep i była na tyle
    ciekawa, ze nie chciało mi się nawet szukać pośredników ;-)

    <cut o serwerach ;-)) >

    po pierwsze.. ilu uzytkowników domowych potrzebuje serwera??? (tu odpowiedz
    znam wiec pytanie mozna uznać za retoryczne ;-) )

    po drugie.. czy pośrednicy oferują takie wsparcie jakie daje bezpośrednio
    Dell??? (3letni NBD on site) Tutaj to naprawde nie wiem jak jest więc
    chętnie się dowiem bo akurat działąjący sprawnie serwis jest dla mnie jednym
    z podstawowych parametrów przy wyborze.. Della sprawdziłem - działa tak jak
    deklarują (no prawie - jeden z kupionych kompów miał nietypową usterkę i nie
    było części w magazynie na miejscu - przyjechała za 3 dni :-)) )
    Ja po prostu wychodze z załozenia, ze nie ma sprzętów bezawaryjnych - po
    prostu usterki w niektórych nie przyprawiają o palpitację serca ;-)))

    pzdr
    Bartek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: