    From: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Wed, 26 Aug 2009 16:40:19 +0200

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:1kea955hdfi1ogqqsk65ebh08jmsutur4q@4ax.com...
    > I dostaniesz ofertę która niewile rózni się od oferty z ich WWW.

    no widzisz... a podstawowa różnica między nami polega pewnie na tym, ze ja
    mam juz 3 Delle (laptopy) w domu kupione przez ichni sklep a Ty.... niech
    zgadne.. zero????
    Cenę dostałem mocno odbiegajacą od tego co pokazuje sklep i była na tyle
    ciekawa, ze nie chciało mi się nawet szukać pośredników ;-)

    <cut o serwerach ;-)) >

    po pierwsze.. ilu uzytkowników domowych potrzebuje serwera??? (tu odpowiedz
    znam wiec pytanie mozna uznać za retoryczne ;-) )

    po drugie.. czy pośrednicy oferują takie wsparcie jakie daje bezpośrednio
    Dell??? (3letni NBD on site) Tutaj to naprawde nie wiem jak jest więc
    chętnie się dowiem bo akurat działąjący sprawnie serwis jest dla mnie jednym
    z podstawowych parametrów przy wyborze.. Della sprawdziłem - działa tak jak
    deklarują (no prawie - jeden z kupionych kompów miał nietypową usterkę i nie
    było części w magazynie na miejscu - przyjechała za 3 dni :-)) )
    Ja po prostu wychodze z załozenia, ze nie ma sprzętów bezawaryjnych - po
    prostu usterki w niektórych nie przyprawiają o palpitację serca ;-)))

    pzdr
    Bartek