  • Data: 2009-08-26 15:14:07
    Temat: Re: Zestaw komputerowy
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Aug 2009 16:40:19 +0200, "Bartek Wiecek"
    <d...@c...eranet.pl> wrote:

    >no widzisz... a podstawowa różnica między nami polega pewnie na tym, ze ja
    >mam juz 3 Delle (laptopy) w domu kupione przez ichni sklep a Ty.... niech
    >zgadne.. zero????

    Widzisz - w domu to ja mam z laptopów 2HP, Toshibę, 2 Acery, 2 eee
    Asusa. Della akurat nie. Za to w pracy mam ponad 70 sztuk Delli. Plus
    drugie tyle po placówkach w cąłej Polsce. Róznych. Od laptopów po
    serwery. Ciekawe podejście że jak nie mam Della w domu to znaczy ze
    nie wiem jak jest ich oferta. Wiem. I to z ciut wieszej ilości niż 3
    laptopy do uzytku domowego.

    >po pierwsze.. ilu uzytkowników domowych potrzebuje serwera??? (tu odpowiedz
    >znam wiec pytanie mozna uznać za retoryczne ;-) )

    Więc jak to odpowiedź? Jeśli znów zgadujesz to mogę ci podesłać fotkę
    mojej prywatnej serwerowni. Z 2 serwerami Della w racku. Zdziwiony?
    :-P A sam opis dotyczył procesu a nei konkretnego produktu akurat.

    >po drugie.. czy pośrednicy oferują takie wsparcie jakie daje bezpośrednio
    >Dell??? (3letni NBD on site) Tutaj to naprawde nie wiem jak jest więc
    >chętnie się dowiem bo akurat działąjący sprawnie serwis jest dla mnie jednym
    >z podstawowych parametrów przy wyborze.. Della sprawdziłem - działa tak jak
    >deklarują (no prawie - jeden z kupionych kompów miał nietypową usterkę i nie
    >było części w magazynie na miejscu - przyjechała za 3 dni :-)) )

    Widzisz - mało wiesz. Zdradzę Ci sekret: partnerzy Della oferują te
    same warunki gwarancyjne co Dell tylko taniej. I to co piszesz (3 lata
    BND on-site) dostajesz często bez dopłaty przy ciut więszych
    zamówieniach. Pomijając już to że dla mnie akurat BND to czas
    stanowczo za długi w wielu zastosowaniach.

    Zdrówko