  • Data: 2009-08-27 10:34:25
    Temat: Re: Zestaw komputerowy
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Aug 2009 11:38:17 +0200, "Bartek Wiecek"
    <d...@c...eranet.pl> wrote:

    >tzn za ile??? bo ja za moje lapki zapłaciłem tyle ile pi razy oko na rynku
    >zapłaciłbym za porównywalnego laptopa (parametrami) z 2-3 ligi producentów i
    >3y nbd on site dostałem w tej cenie a i nie zamawiałem 3 na raz. :-))

    Już Ci napisałem - dostałem sprzęt ~15% taniej niż przy zamówieniu w
    Dellu.

    >oczywiście... tylko, ze ilu uzytkowników DOMOWYCH robi wystarczajaco duże
    >zamowienia by załapać się na to FoC???

    ja to dostaje przy każdym zamówieniu - nawet pojedynczej sztuki dla
    kogoś innego. Ot taki upust "za wierność".

    >Jako, ze kiedys zajmowałem się akurat tym wycinkiem rzeczywistości to wiem,
    >ze ceny i serwis przy naprawdę duzych zamówieniach mają się nijak do tych
    >oferowanych detalistom...

    Dlatego napisałem - poszukaj znajomej firmy. Nie napisałem - każdej
    frimy handlującej Dellami. Wtedy masz szansę załapać się na ich
    zniżki.

    >Robiąc moje zakupy 2 pierwsze razy przegoogle'ałem sieć w poszukiwaniu
    >najlepszej oferty na taki sam komputer. Efekty był takie, ze przy
    >jednostkowych zamówieniach nie udało mi się znaleźć lepszej oferty niz ta
    >którą otrzymałem bezposrednio od Della. Nie ukrywam, ze były tańsze bo były.

    Oferta na WWW ma się najczęsciej nijak do tego co możesz wynegocjować
    w zaprzyjaźnionej firmie.

    >Ale prawda jest też taka, ze te tańsze nie miały NBD w cenie a różnica jaka
    >była pomiędzy najtańszą ofertą pośrednika a tą Dellową (ok 300 pln) nie
    >uzasadniały dla mnie rezygnacji z tej opcji. I zeby nie było - zdarzyło mi
    >się 2 razy z tego skorzystać wiec Delle nie są tak fantastycznie
    >bezawaryjne, jak to krążą o nich legendy... wszystko się psuje. Natomiast
    >dla domowego uzytkownika jakim jestem po godzinach to te usterki są naprawdę
    >mało uciązliwe własnie dzięki serwisowi który oferuje Dell...

    Zależy co robi domowy użytkownik. Ja np. muszę mieć w domu łacze
    internetowe non-stop. I to bynajmniej nie wymóg mojej pracy tylko
    biznesu żony. Stąd nadmiaroa ilość sprzętu i oprócz podstawowegfo
    łącza także 2 rozwiązania awaryjne od 2 operatorów komórkowych.

    >A własnie.. jeszcze dodatkowe pytanie - czy do Delli z pakietem 3y nbd
    >onsite kupionych od pośredników przyjeżdza serwis Della czy
    >przedstawiciela???

    Serwis Della. Nei wyobrażam sobie by pośrednik miał na stanie pełny
    zapas częsci do każdego sprzętu który sprzedaje.

    >dla Ciebie w pracy tak oczywiście moze być... natomiast nie wydaje mi się by
    >dla 99,999999999% uzytkowników domowych kwestia czy serwis przyjedzie dzis
    >za godzinę, czy jutro było kwestią krytyczną..

    Oj jest. Bo okazuje się ze nie mozna zrobić przelewu w banku albo
    odpisać na maila do włsnego biznesu. Albo nawet nie można via VoIP
    pogadać z synem na zmywaku w Anglii. ;-)

    Zdrówko