  • Data: 2009-08-28 07:06:33
    Temat: Re: Zestaw komputerowy
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Aug 2009 21:36:13 +0200, "Bartek" <d...@c...eranet.pl>
    wrote:

    >tja..... do domu to rzeczywiscie potrzebne :-p

    Do domu może nie ale ja także dbam o finanse w firmie. A to się potem
    przekłada taże na rabaty w prywatnych zakupach. Ota takei
    korupcjogenne: damy mu duży rabat na prywtnego laptopa to będzie przy
    koeljnym zakupie lobbowął za nami. ;-)

    >parafrazując klasyka "6 servers and 1 storage ought to be enough for
    >anybody" ;-)))
    >a wiesz co mozna kupic za rabat ktory dostaje sie kupujac serwer za circa 2
    >mln pln??? ;-)))

    Takie serwery to kupuje zwykle jakaś komisja. I wtedy rabat do ich
    kieszeni inazywa sie łapówka ;-)

    >a przez te 2-3 zamowienia nie majac zadnej pewnosci, ze beda kolejne, oraz
    >ze dostane jakis ekstra rabat mialem placic wiecej u posrednika niz
    >bezposrednio u zrodelka??? no c'mon ;-))

    Początkowo zapłaciłem circa about tyle co w Dellu po ich propozycji
    mailowej.

    >duze firmy z właściwym podejsciem do klienta po prostu stac na wlasciwe
    >podejscie do klienta :-)))

    Dużym firmom często sie nie chce i walą to co mają w magazynie bez
    dopasowania do klienta.

    >zaraz zaraz.. mamy tych samych znajomych??? ;-))

    Jak w Legionowie i w Serocku to możliwe ;-)

    >ot i pomogles. I ciagle prosi Cie o pomoc w zakupie sprzetu?? ;-))))

    Kolejnego XPS kupiła z moja pomocą. Fakt że drożej niż w USA ale z
    gwarancją w Polsce ;-)

    >to po co Ci sprawny komputer??? :->

    Żeby łącze awaryjne wykorzystać?

    Zdrówko