  • Data: 2009-08-27 10:58:26
    Temat: Re: Zestaw komputerowy
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:vpnc955g1m867amqqfgrtqe3coup4rjbf7@4ax.com...
    > Już Ci napisałem - dostałem sprzęt ~15% taniej niż przy zamówieniu w
    > Dellu.

    a ile to było poniżej ceny z WWW della??? (o ile to nie tajemnica oczywiscie
    :-) )

    > ja to dostaje przy każdym zamówieniu - nawet pojedynczej sztuki dla
    > kogoś innego. Ot taki upust "za wierność".

    to ja chyba tez sie na to łapie :-)

    > Dlatego napisałem - poszukaj znajomej firmy. Nie napisałem - każdej
    > frimy handlującej Dellami. Wtedy masz szansę załapać się na ich
    > zniżki.

    mhmm... te które dostają absolutnie mnie satysfakcjonują :-))

    > Oferta na WWW ma się najczęsciej nijak do tego co możesz wynegocjować
    > w zaprzyjaźnionej firmie.

    no dobra... a jak sie nie ma zaprzyjaznionej firmy - dystrybutora Dell'a???
    to płaci sie cenę z WWW??

    Bo u Della... prawie jak na arabskim targu - ceny na www są pierwszym
    stanowiskiem negocjacyjnym ;-)))

    > Zależy co robi domowy użytkownik. Ja np. muszę mieć w domu łacze
    > internetowe non-stop. I to bynajmniej nie wymóg mojej pracy tylko
    > biznesu żony. Stąd nadmiaroa ilość sprzętu i oprócz podstawowegfo
    > łącza także 2 rozwiązania awaryjne od 2 operatorów komórkowych.

    to Ty jestes SOHO i to dosyć specyficzne a nie home user ;-)))
    Mój przyjaciel ma w domu fortepian a drugi mini studio nagraniowe ale żaden
    z nich nie uważa, ze to jest norma ;))))

    > Serwis Della. Nei wyobrażam sobie by pośrednik miał na stanie pełny
    > zapas częsci do każdego sprzętu który sprzedaje.

    no własnie tez tak mi sie wydawało :-))
    a Dell się nie dąsa na sprzęty sciągniete z USA?? w sumie to jedna firma
    wiec nie powinni ale .....

    > Oj jest. Bo okazuje się ze nie mozna zrobić przelewu w banku

    oj.. to sie robi awaryjnie przez komórkę ;-)

    > albo
    > odpisać na maila do włsnego biznesu.

    a to juz soho a nie home user ;-)

    > Albo nawet nie można via VoIP
    > pogadać z synem na zmywaku w Anglii. ;-)

    no tak... tutaj brak mi pomysłu.. ale zaraz zaraz są przeciez VoIP'y na
    smartphone'y - tez sie da awaryjnie pogadac ;-))))

    pzdr
    b.