  • Data: 2009-08-27 13:17:41
    Temat: Re: Zestaw komputerowy
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Aug 2009 12:58:26 +0200, "Bartek Wiecek"
    <d...@c...eranet.pl> wrote:

    >a ile to było poniżej ceny z WWW della??? (o ile to nie tajemnica oczywiscie
    >:-) )

    15% poniżej ceny jaką mi Dell zaproponowął po mailowym pytaniu.

    >mhmm... te które dostają absolutnie mnie satysfakcjonują :-))

    A jak mozn ataniej to zostaje np. na myszkę na BT ;-)

    >no dobra... a jak sie nie ma zaprzyjaznionej firmy - dystrybutora Dell'a???
    >to płaci sie cenę z WWW??
    >Bo u Della... prawie jak na arabskim targu - ceny na www są pierwszym
    >stanowiskiem negocjacyjnym ;-)))

    Wtedy nei masz szans na dodatek. Dlatego w pierwszym pości enapisałem
    żeby poszukać zaprzyjaźnionej firmy.

    >to Ty jestes SOHO i to dosyć specyficzne a nie home user ;-)))
    >Mój przyjaciel ma w domu fortepian a drugi mini studio nagraniowe ale żaden
    >z nich nie uważa, ze to jest norma ;))))

    Dla informatyka to norma. Choć rozglądam sie za 3 maszyną. ;-)

    >no własnie tez tak mi sie wydawało :-))
    >a Dell się nie dąsa na sprzęty sciągniete z USA?? w sumie to jedna firma
    >wiec nie powinni ale .....

    Dell sie dąsa na sprzęty prywatnei ściągnięte z USA. Miałem problemy z
    seriswoaneim Delli XPS przywiezionych z USA z gwarancją "globalną".
    jak sie okazało "globalnie" nie opejmowało Dell Sp. z o.o.. Dell GmbH
    już obejmowało. ;-) A te sprzedawane przez zaprzyjaźniona firmę sa
    made in EU.

    >oj.. to sie robi awaryjnie przez komórkę ;-)

    Spróbuj zrobić przez komórkę awaryjnie przelewy z wypłata dla
    kilkunastu pracowników.

    >a to juz soho a nie home user ;-)

    SOHO to takze home office. Czyli home usera też zawiera.

    >no tak... tutaj brak mi pomysłu.. ale zaraz zaraz są przeciez VoIP'y na
    >smartphone'y - tez sie da awaryjnie pogadac ;-))))

    Jak masz zasięg 3G

    Zdrówko