  • Data: 2020-07-16 11:56:54
    Temat: Re: Że kiedyś takie wynalazki chciało się produkować...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silver Dream ! napisał:

    > W skrócie - nie.
    >
    > Mam wrażenie, że mówisz nie o pierwszych nagrywarkach tylko o znacznie
    > późniejszych, kiedy proces nadal był niewygodny ale przynajmniej nie
    > tak niewiarygodny i niewiarygodnie drogi. Wtedy to zaczęło mieć sens.

    Mam wrażenie, że niektórym w ogóle umykają realia tamtych czasów.
    Żeby nagrać płytę, trzeba było stworzyć jej obraz. A ten obraz
    zajmuje tyle, co dane. Posiadanie circa 700 MB wolnego miejsca na
    dysku nie było oczywiste. A scenariusz "zapchał mi się cały dysk,
    więc zrzucę tochę na płytę" całkiem nierealny.

    --
    Jarek