  • Data: 2020-07-16 16:04:05
    Temat: Re: Że kiedyś takie wynalazki chciało się produkować...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Jak płyta kosztowała uczciwy grosz, to człek kombinował, by ją całą
    >wypełnić.

    Ale wtedy mniej narzekal, ze godzine sie wypala.

    >To nie kwestia programów (w Linuksie wystarczy połączyć w jednej
    >linijce tworzenie obrazu bez zapisywania i jego wypalanie), tylko

    skoro tak sie da, to czemu program do wypalania sam tego sobie nie
    robi :-)

    >sensowności realizowania tego na dysponowanym sprzęcie.

    >Albo zapisywał gdzieś na boku. K3B (graficzna nakładka na uniksowe
    >niskopoziomowe programy) zapisuje obraz w /tmp a potem go kasuje.

    Musialby miec miejsce, a u mnie zazwyczaj prawie wszystko bylo zajete
    :-)

    >Po co czytać, ckoro działa jak dawniej?

    No i potem takie przekonanie.

    >Była jakiaś niejednoltość wśród nagrywarek? Z poziomu Linuksa nie
    >zauważyłem. Ale jak podłączałem pierwszy CD-ROM, to musiałem do
    >tego kompilować kernel. Apotem drugi raz, gdy przestawiłem jakieś
    >karty i się numery przerwań zmieniły.

    Ktos, kto zrobil pierwszą, musial wymyslec cos nowego.
    Drugi niekoniecznie musial go nasladowac.

    Wiec jesli roznic nie bylo ... szczesliwie trafily na moment, gdy juz
    duzo bylo ujednolicone i dalo sie np uzyc duzo komend napedow
    tasmowych, czy do nas dotarly juz po ujednoliceniu ?

    J.