  • Data: 2020-07-16 16:33:47
    Temat: Re: Że kiedyś takie wynalazki chciało się produkować...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Ktoś tak zdecydował, bo tak bezpieczniej. I miał rację.

    Czy mial taka racje ... to nie jestem calkiem przekonany.

    Tak czy inaczej jak widac dawalo sie zapisac bez pliku obrazu.

    >Przy wywołaniu przez 'pipe' nie potrzebuje miejsca.

    ale ja uzywalem MS Gownows.
    Pipe ponoc tam jakies sa, ale sie raczej nie uzywa :-)

    >A jednak teraz
    >korzysta się z /tmp. Choćby z tego powodu, że przy tworzeniu obrazu
    >mogą wyjść na wierzch jakieś ograniczenia (np. nazw plików). Lepiej
    >wiedzieć o tym zanim nadgryzie się płytę.

    program powinien to sprawdzic przed nadgryzaniem ... i czy nie musi ?
    Tabela plikow jest na poczatku czy na koncu sciezki danych ?

    J.