eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 22:28:26 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <ijer5r$8qd$1@news.onet.pl>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <ijen6d$o2v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.222.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1297805307 9037 83.142.222.226 (15 Feb 2011 21:28:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 21:28:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ijen6d$o2v$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350341
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-15 21:20, venioo pisze:

    >> Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
    >> regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
    >> klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.

    > HoMMeR, Ty takie rzeczy pleciesz?

    Znajdź różnicę pomiędzy regulowane zawieszenie, a regulowany prześwit.
    Tak, wciąż twierdzę, że hydropneumatyk nie jest zawieszeniem
    regulowanym. Zawieszenie regulowane polega na możliwości jazdy bez
    sankcji w różnych konfiguracjach (szosa/teren, twardo/miękko, szybko
    prosto/wolno w zakręcie.
    Tak, wiem o istnieniu HA i Activa. Te można nazwać zawieszeniem
    regulowanym, ale samego hydropneumatyka, nie.

    > Az zdziwiony jestem. Przeciez C5 to
    > glownie hydropneumatyk, sprezynowy McPherson jest w opcji na specjalne
    > zyczenie kupujacego.

    Byłem i wciąż jestem przekonany, choć nie studiuje na codzień cenników
    Citroena, że od C Funf to hydro jest opcją i to słono płatną.

    > W dodatku hydropneumatyczne zawieszenie (BX,
    > Xantia, C5) ma 4 polozenia - 1.dolny serwis (czyli gleba - Xantia sedan
    > moze powoli sie poruszac, w kombi instrukcja obsl. tego zabrania)

    Nigdy w dolnym serwisie nie można się poruszać. Ta pozycja służy do
    spuszczenia ciśnienia z układu zawieszenia.
    Tak, jak Adam zauważył - Xantia to albo Berline (liftback), albo kombi
    (Break), ale to już niuans nie wnoszący wiele do dyskusji.

    > 2.normalna 3.wyzej - predkosc do 50km/h

    Owszem. Do 60km/h. Ale to nie jest normalna pozycja, w której możesz
    jeździć, a jedynie umożliwienie zwiększenia prześwitu w celu pokonania
    przeszkody.

    4.gorny serwis - do
    > serwisowania,
    Tylko i wyłącznie. Jazda na tej pozycji jest zabroniona.


    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: