  • Data: 2011-02-15 22:18:06
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-15 20:03, Cavallino pisze:
    > Chyba nie zajarzyłeś, że przedpiszca twierdził, iż nie da się regulować
    > wysokości zawieszenia w tym modelu, a to co napisałeś dokładnie temu
    > zaprzecza.
    > Czyli generalnie nie polemizujesz ze mną a ja z Tobą.

    Nie, że nie da się regulować wysokości, tylko że zawieszenie nie jest
    regulowane. To nie jest opcja: szosa/teren tylko możliwość podniesienia
    lub opuszczenia samochodu w pozycję serwisową. Tobie zależy na
    dynamicznej regulacji prześwitu, czego de facto nie da się zrealizować w
    zawieszeniu hydropneumatycznym, bo te ma tylko jedną pozycję do jazdy.
    Każda inna jest pozycją serwisową, która powinna być używana wyłącznie
    na postoju.

    Tak, wiem o trzeciej pozycji między szosa, a górny serwis, ale to jest
    pozycja, co do której producent założył sankcje na maksymalną prędkość z
    jaką można się na niej poruszać i jest to 60km/h

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia