eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 22:18:06 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.222.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1297804687 6736 83.142.222.226 (15 Feb 2011 21:18:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 21:18:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350336
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-15 20:03, Cavallino pisze:
    > Chyba nie zajarzyłeś, że przedpiszca twierdził, iż nie da się regulować
    > wysokości zawieszenia w tym modelu, a to co napisałeś dokładnie temu
    > zaprzecza.
    > Czyli generalnie nie polemizujesz ze mną a ja z Tobą.
    >
    Nie, że nie da się regulować wysokości, tylko że zawieszenie nie jest
    regulowane. To nie jest opcja: szosa/teren tylko możliwość podniesienia
    lub opuszczenia samochodu w pozycję serwisową. Tobie zależy na
    dynamicznej regulacji prześwitu, czego de facto nie da się zrealizować w
    zawieszeniu hydropneumatycznym, bo te ma tylko jedną pozycję do jazdy.
    Każda inna jest pozycją serwisową, która powinna być używana wyłącznie
    na postoju.

    Tak, wiem o trzeciej pozycji między szosa, a górny serwis, ale to jest
    pozycja, co do której producent założył sankcje na maksymalną prędkość z
    jaką można się na niej poruszać i jest to 60km/h

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: