  • Data: 2010-02-04 21:41:15
    Temat: Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Osadnik" napisał:

    > A może lepiej wykonać zasilacz - samoróbkę z 12V i stabilizatorem zjechać
    > 5V?

    Klasycznym stabilizatorem to raczej nie, chyba że chcesz dogrzać pokój ;-)
    Impulsowy z kolei już trochę trudniejszy w konstrukcji, zresztą po co, skoro
    masz gotowy zasilacz AT? Tylko połącz ze sobą masy, niech się ich potencjały
    nie wyrównują poprzez taśmę ATA.

    > Z drugiej jednak strony 5V a 5V nierówne w dwóch różnych zasilaczach.

    Zazwyczaj w granicach tolerancji, a ta jest dosyć duża.
    Zresztą ja w porywach miewałem podpiętych do 5 urządzeń zewnętrznych SCSI
    (dyski, MO, CDR), każdy z własnym zasilaczem i występujące czasem problemy
    nie były spowodowane zasilaniem.

    JoteR