  • Data: 2010-02-05 07:34:21
    Temat: Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Dlaczego, z ciekawości? :)

    Czekałem Radku aż zadasz to pytanie :) ,
    Sprawa zrobiła sie dość... śmieszna, nawaliła mi przejściówka SATA - USB
    ale mam jeszcze wolne jedno gniazdo SATA ale kompletny brak miejsca
    wewnątrz obudowy. W zasilaniu również nie wyciągnę żadnego z przewodów
    stad zakupiłem kabel SATA 1m i pojawiła się zagwozdka z zasilaniem.

    > Można, ale należy połączyć masy.

    Nawet jeśli to zewnętrzny zasilacz?