  • Data: 2010-02-05 15:16:08
    Temat: Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Osadnik" napisał:

    > No wiesz, z 12V na 5V tak dogrzeje mocno pokój?

    Oczywiście przesadziłem, ale jak kiedyś skonstruowałem sobie wielofunkcyjny
    licznik impulsów/stoper na TTL-ach pobierający ~0,7 A i zasiliłem go z 12V
    przez klasyczny stabilizator LM 7805, to na tej elemce można było jajko
    usmażyć.

    > Zasilacz AT trochę... hałasuje... swoją droga chyba pasywne zasilacze
    > to nigdy nie powstaną za normalne pieniądze.

    IMHO jeśli ten zasilacz AT ma napędzać tylko dysk, to możesz spokojne
    odłączyć wiatrak.

    JoteR