  • Data: 2012-09-09 19:24:50
    Temat: Re: Zasilacz killer
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PeJot napisał:
    [..]
    > Sektory są uwalane *logicznie*, smart milczy.

    SMART podaje wszystkie parametry całkowicie bezbłędne czy np stopa
    błędów albo licznik błędów transmisji się zwiększa? można zainstalować
    jakiś soft rejestrujący zmiany w danych SMART'a.
    Jeśli to nie jest błąd firmware na co może wskazywać że powtarza się w
    kolejnych dyskach to do sprawdzenia kable, kontroler i w sumie zasilacz
    czy wyrabia prądowo.
    Dopiero co wymieniałem zasilacz bo brakowało mu mocy gdy karta grafiki
    została zainicjowana przez sterownik, a obstawiałem padnięcie karty.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html