  • Data: 2012-09-10 17:48:19
    Temat: Re: Zasilacz killer
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzyb" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:504ced90$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam .A ja miałem sytuację gdy przez słabo kontaktującą wtyczkę
    > zasilającą HDD uszkodziły mi się 2 dyski seagate w ciągu 1 miesiąca.Efekty
    > było słychać jako przypadkowe restarty dysku.Po zmianie wtyczki na inną i
    > dysków (na szczęście na gwarancji się udało) kolejny pracuje już kilka
    > lat.Pozdrawiam Darek

    I ja tak prawdopodobnie załatwiłem dysk - nie dość, że chyba zimny lut na
    płytce, to napięcie siadało, to jeszcze się urwał kabelek od zasilania 5V i
    dysk dostawał samą dwunastkę, objawy jak u Ciebie.
    Przelutowałem wszystkie kabelki na płytce, wszystkie zaciśnięte
    doprowadzenia do wtyczek, nieco też przygiąłem molexy, napięcie przestało
    się dyndać i trzymało wreszcie parametry, mimo "ponadczasowego" obciażenia.
    Ale dysk już nie wstał, tylko tłucze głowicami i brzęczy, talerze kręcą. I
    nie zgłasza się w BIOSie.