  • Data: 2022-03-03 19:37:57
    Temat: Re: ,,Żarówka LED"
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:7e49bcaa-5fc6-4cd6-afd0-cc6a3efe759fn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > To tak się da zaoszczędzić przechodząc ze świetlówek na LED?

    Tak. Inaczej nic by nie robili. A to jest kraj z atomówkami i prądu
    dużo.

    > Hmmm, rzekłbym raczej, że bardziej na tym, że LEDy będą wieczne, a
    > świetlówka co jakiś czas pada.

    U mnie w pracy nie padały. Chodzi o psychozę cięcia kosztów i
    krótkoterminowy efekt.

    > A w tych kontenerach to też oprawy

    wszystko, oprawy, sufity, kwadraty, profile, latarnie

    > czy jednak mają wiedzę, że są ledówki w kształcie świetlówek? Hmm,
    > no ale jednak ryją ściany, więc chyba nie.

    nikt nie ma lepszej wiedzy o źrodłach światła.

    teraz jakoś tak jasno, ciepło, bardzo ładny kolor światła.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę