    Subject: Re: Zarejestrowałem kartę
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nuboag$eb$3@node1.news.atman.pl>
    <580b6cc6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <nugdnh$nvt$1@node1.news.atman.pl>
    <580dcbe9$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <nv7c7m$rnu$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 7 Nov 2016 13:58:39 +0100

    > "Trybun" 580dcbe9$0$648$6...@n...neostrada.pl

    > Testy z alergenami dają wyniki.
    > Cywilizowani ludzie opierają swe wyroki o wyniki tego rodzaju,
    > sądy białostockie -- gardzą tymi wynikami, przez co wyroki
    > tychże sądów lewitują. ;)

    Niestety ale białostockie nie są odosobnione, w Wielkopolsce lekarscy
    "specjaliści" też nieźle sobie poczynają. Potrafi taki jeden z drugim
    zanegować nawet oczywistości.

> [...]
    > - Nie stać Cię na moją pracę.
    > L: - Ile chcesz zarabiać?
    > - Tyle, by starczyło mi na lekarzy.
    > L: - Hm... Faktycznie -- nie stać mnie...
    >
    > IMO lekarze debilami nie są, ale ceny mają wygórowane -- co jest efektem
    > ,,opieki'' państwowej. Uwolnienie tego zawodu dałoby skutki podobne do
    > uwolnienia handlu. Pół wieku temu spodni w zwykłym sklepie nie było
    > a w PEW (PeWexach) kosztowały około 20 dolców, choć nauczyciel w szkole
    > zarabiał kilkanaście dolców miesięcznie. Obecnie spodnie można kupić za
    > kilka czy kilkanaście złotych, choć jakościowo nie ustępują takie spodnie

    No, na jakiś sposób "uwolnili" ten zawód, poprzez wrzucenie państwowych
    i prywatnych do jednego worka. I w ten sposób mamy lekarzy nie do
    leczenia obywateli a do rozwiązywania krzyżówek w gabinetach. Np.
    gabinet okulistyczny - od poniedziałku do piątku, godz otwarcia
    8.00-15.00, limit przyjmowanych pacjentów - 10.. Po to q*wa sponsorujemy
    kształcenie lekarzy aby oni w gabinetach robili wszystko poza leczeniem
    pacjentów?

    > W czyjej konkretnie?
    > I czym jest takowa dyskwalifikacja?
    > (czy możesz swą myśl wyrazić innymi słowami?)

    Przykład leczenia szpitalnego - znajomy trafił na neurologię bo do tego
    stopnia mu się dwoił obraz w oczach że nie mógł normalnie funkcjonować.
    W trakcie diagnostyki wysłali go na konsultacje do specjalisty-okulisty.
    No i ten wydał werdykt że pacjent nie ma podwójnego widzenia, a to na
    podstawie tego że podstawione przed nosem palce w liczbie dwu widział dwa!!

    > Chyba jedno ładowanie starczyłoby na pół roku. ;)

    > Jest coraz lepiej -- ale nadal źle.

    > Nie narzekałem do tej pory na 3G/GSM.
    > Max ma LTE -- dla mnie to nowość.
    >
    > ,,Antena GPS'' jest słabsza niż w Monsterze czy Overmaxie,
    > ale nie narzekam -- w samochodzie, jadąc lasem nie gubię sygnału.

    No tak, ale trzeba by to jeszcze zróżnicować, np mając Bestię i Maksa do
    porównania siły sygnału. Ja mieszkam pośród lasów, i w samym lesie nie
    mam żadnego problemu z sygnałem, problemy zaczynają się dopiero jak
    wejdę do domu..

    > Zaczynasz pisać rozsądnie. :)

    > Nie interesuję się AIDSem. :)
    > [ale pamiętam, że nad Donbasem istotnie nie sam AIDS zabił,
    > lecz BUK -- nawet ponoć nie Bóg...]
    >
    > -=-
    >
    > Reasumując -- Max jest bardzo dobry, ale plastykowa obudowa jest
    > beznadziejnie słaba.
    > Natomiast Gorilla Glass 4 jest na razie unikatem. :) Telefon jest
    > ciężki i duży, ale
    > bardzo dobry niemal pod każdym względem.
    >
    > Chętnym okiem patrzę na Yotę za 5 stów -- Yota ma tylko GG3 i niski
> [...]
    Możesz podać linka do tego/tej Yota? Ja widzę tylko taki/ką za 2300zł.